Accepterad Julius Nilsson | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julius Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Pitchy_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Justus Nilsson

Vad är ditt discord namn? IT-Justus#4486

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Julius Nilsson, är 37 år gammal och är erfaren Polis, men har också jobbat inom sjukvården mm. Han har tidigare också haft eget bilrekonderingsföretag med ett litet antal anställda. Han har alltså mycket erfarenhet inom både bilar och att prata med / hjälpa människor osv. Han har många vänner runtomkring, vissa är poliser, vissa är kanske kriminella, men bakom hans rygg... Han vill hela tiden lära känna nya människor och älskar att vara ute i staden och prata, han hatar att sova och vara hemma i allmänhet. Därför älskar han sitt jobb som polis, han behöver knappt vara hemma och han får prata med massor med folk hela tiden. Just nu är han ny till Staden UNIVE och hoppas på att lära känna alla nya.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat Gta rp i ungefär 2 år nu och spelar aktivt inom alla yrken, men oftast polisyrket. I polisyrket får man inte vara kriminell eller korrupt och man spelar ofta mer seriöst och tänker efter när man jobbar som polis för att det är kul och man vill ta vara på jobbet. Därför har jag lärt mig att spela seriöst och älskar att kunna uppleva allt detta verkliga i spelet. Jag vill gärna jobba inom Polismyndigheten men kan även hoppa in i andra yrken som kanske behövs, om det är kritisk då... Samtidigt som jag ofta är online och skulle därför kunna tilldela servern mycket hjälp inom bland annat polisen men även kanske sjukvården som jag vet är underbemannat i många städer. Därför tycker jag att ni ska välja mig helt enkelt. (En spelare med god RP förmåga, mycket tid online, och ständigt jobbande för de som behöver.)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan alltså bidra med mycket god RP vilket gör att fler kanske tycker att det är roligt att spela på servern, samt att jag kan grundreglerna väldigt bra och kan skapa scenarion så att båda parterna har det kul. Jag kan även delta med mycket tid online och hårt arbetande om jag blir antagen till ett jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte gå för långt för att vinna för sin egen del om man vet att steget man tar kanske kommer förstöra ett scenario helt. Ibland kan det vara bättre att låta motparten vinna om man vet att man inte kan vinna på ett sätt som följer reglerna på servern. Man ska frånbörjan också alltid tänka på att båda parterna ska ha kul och det handlar om Rollspel till högsta grad och inte vem som får massa pengar och bilar. Utgå alltid från att alla ska ha kul och låt motparten kanske vinna ibland för att alla ska kunna stanna på servern och ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay på Fivem i sökbaren :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka