Nekad Julius bengtsson | Medlem ansökning (Appzy5) Nekad av /Wille Inaktiv 48h

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julius bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041293206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Kardon#2483

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakrund är att hans pappa och mamma bråkade mycket ofta när han var runtomkring 10år... Han har varit mycket deprimerad dem senaste åren. Nu så är han 22år gammal och kan stå på sinna egna ben. Han har förskökt att ansöka till ett jobb men han har inte lyckats, eftersom han har total failat i skolan. För ingen brydde sig om han när han var liten. Därför har han inte heler någon utbildning heller. Därför är det mycket svårt att hitta ett jobb som passar honom. Så att han flyttade från Sjöbo sin hemma by till Unive. han trivs mycket bra där nu och han hoppas att han får ett jobb så att han klarar sig att ta hand om sig själv. Han hoppas också på att han ska hita en snygg tjej att leva alla sina dar lyckiga med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det värkar att vara en mycket bra server och som är mycket seriös. Jag har letat väldigt länge efter en bra Rp server men har inte hittat någon. Men jag tror att jag har hittat en mycket bra server nu och hoppas att det blir kul att spela på Unive. Jag har även erfarenhet från andra RP servrar, T ex CMG där jag har över 400h och mycket erfarenhet ifrån.

Unive värkar även att vara en mycket bra och välgjord server som jag hopppas att få spela på...

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig mest intresserad att börja spela på Unive är att det verkar att vara en mycket bra gjord server. Jag har hört det från kompiar. Jag vill även ha en server som man vaknar upp till och blir gladd för att man vet att man ska få spela på en mycket bra server.

Hur hittade du Unive? jag tittade på en streamer... Cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål med mitt rollspel är nog att jag ska ha så kul som möjligt och spendera mycket tid på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli omtyckt och ha bara kul. Jag ska även såklart uppföra mig men ska ändå ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är lite aktive på en server som heter CMG. Det är en server som jag har spelat mycket på innan men har nu börjat tröttna på. Därför försöker jag hitta en ny RP server. Exempelvis denna fantastiska servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top