Nekad Julian | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julian

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julian Engström

Vad är ditt discord namn? JulleBoi08

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Julian Momchilovic 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arbetande, rolig, extrovert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Julian momchilovic kommer från forna Jugoslavien och är uppväxt där under hårda förhållanden. I skolan var han inte den smartaste men han var ovanligt händig. på grund av Julian Momchilovic talang inom bygge som har han jobbat hårt som byggarbetare sedan han endast var 16 år gammal. När han var 25 år bestämde han sig att flytta till unive där han nu jobbat som byggarbetare men även skattjägare på deltid. Julian momchilovic dröm har varit att jobba med bilar men även drömmer han nu om att få jobb i framtiden som antingen polis eller på mekonomen. Men det återstår att se!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös men fortfarande rolig rollspelare som gillar sociala sammanhang. Söker även efter sociala jobb så som polis eller mekonomen. Jag tycker unive är den bästa servern ett bra tag nu så vill med glädje bli en del av erat community!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att exempelvis om det blir ett rån och man blir tagen gisslan så måste man ha fear rp så att rollspelet ska bli så realistikt som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Råkade ha open mic så man hörde någon i bakgrunden men löste felet snabbt tack vare er admins som sa till mig på ett trevligt sätt så jag inte kommer göra det någon mer gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte begå RDM eller VDM, man måste ha fear rp för man ska bete sig som man gör i verkliga situationer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat fivem i något år på min andra dator men bara på amerikanska rp servrar där jag har tidigare erfarenheter som polis och sjukvårdare och är väldigt sugen på att delta i denna server aktivt framöver och delta i community.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka