Accepterad julian hoerrd | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

julian hoerrd

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? julian

Vad är ditt discord namn? Rec_Julle#7491

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Julian Hoerrd, julian hoerrd är en 23-årig kille som föddes i Göteborg. Han flyttade till Unive när han var 22 år gammal. Julian har en passion för att köra bil och njuter av att spendera tid bakom ratten. Utöver detta är han också utbildad för att bli sjukvårdare och har planer på att snart arbeta inom detta yrke.

Att vara sjukvårdare är ett viktigt och ansvarsfullt yrke där man hjälper människor i nöd och bidrar till deras välbefinnande. Julian har genomgått utbildning och fått den kunskap och kompetens som krävs för att kunna ge akutvård och hjälpa patienter i olika situationer. Som sjukvårdare kommer han att vara involverad i att bedöma och behandla skador, ge medicinsk vård, övervaka patienters tillstånd och samarbeta med andra vårdpersonal för att säkerställa bästa möjliga vård.

Julian är fast besluten att följa sin dröm och bli sjukvårdare. Han är motiverad att hjälpa människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Han ser fram emot att kunna använda sin kunskap och färdigheter för att ge akutvård och stöd till dem som behöver det mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att vara snäll och bidra till bra rp jag kommer samt att hjälpa nya som kommer till unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att i ett scenario ska man inte alltid vinna man kan förlora så man ska göra så båda parterna ska kunna vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst de många gånger och kan de mästa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat det väldigt mycket på olika servrar men jag ska börja på denna nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag vill inte berätta något mer

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Vad är ditt namn i verkligheten? lars

Vad är ditt discord namn? snusludde

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars sörensen är en 23-årig kille som föddes i Göteborg. Han flyttade till Unive när han var 22 år gammal. lars har en passion för att köra bil och njuter av att spendera tid bakom ratten. Utöver detta är han också utbildad för att bli sjukvårdare och har planer på att snart arbeta inom detta yrke.

Att vara sjukvårdare är ett viktigt och ansvarsfullt yrke där man hjälper människor i nöd och bidrar till deras välbefinnande. lars har genomgått utbildning och fått den kunskap och kompetens som krävs för att kunna ge akutvård och hjälpa patienter i olika situationer. Som sjukvårdare kommer han att vara involverad i att bedöma och behandla skador, ge medicinsk vård, övervaka patienters tillstånd och samarbeta med andra vårdpersonal för att säkerställa bästa möjliga vård.

lars är fast besluten att följa sin dröm och bli sjukvårdare. Han är motiverad att hjälpa människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Han ser fram emot att kunna använda sin kunskap och färdigheter för att ge akutvård och stöd till dem som behöver det mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att vara snäll och bidra till bra rp jag kommer samt att hjälpa nya som kommer till unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att i ett scenario ska man inte alltid vinna man kan förlora så man ska göra så båda parterna ska kunna vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst de många gånger och kan de mästa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat det väldigt mycket på olika servrar men jag ska börja på denna nu

Heter du samma på discord som på steam? ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag vill inte berätta något mer

Tillbaka