Ej Antagen Julian | Chef-jobb ansökan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julian

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvård

Vad heter du i verkligheten? Julian

Vad är ditt användarnamn på discord? JulleBoi08

Ange ditt födelsedatum: 27 Januari 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2026-05-03

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på twinklers fastighetsbyrå och jag sålde mycket i företaget och drev verksamheten på ett väl fungerande sätt. Jag anställde folk som var väll kompatibla och jag fick lära mig hur man ska hantera anställda på bästa möjliga sätt så man får så kunniga och seriösa anställda som möjligt. Så jag lärde mig mycket användbart hur man ska få allt att fungerar ekonomiskt och funktionellt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Anledningen till att jag söker just denna posten är att jag velat jobba inom just sjukvården för det känns som en bransch där mycket händer och något som alltid behövs. Så jag vill se till att jag som chef ska få sjukvården att vara så aktiv som möjligt genom att sätta aktivitets krav och göra det tydligt att det ska löna sig att vara aktiv. Ska försöka strukturera upp allt så folk som exempelvis dör ska kunna få snabb hjälp genom att dela in alla som jobbar i utkörande och folk som tar hand om folk på sjukhuset. Mina främsta mål ska vara att de som jobbar ska få en bra arbetsmiljö och att folket i staden ska få så snabb vård som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag har sommarlov just nu så jag kommer kunna vara inne nästan varje dag detta sommarlovet.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka