Nekad juleskum1024 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

juleskum1024

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? .erik01.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Conny Stålkuk, 30 år, Conny är i bakrunden kriminell på grund av problem i hemmet som barn men nu försöker han komma in på rätt bana i livet ibland händer det att han gör brott men han tar på sig dom. Conny var medlem i ett stort och mäktigt motorcykelgäng. Han är också väldigt trevlig men om man inte passar sig så kan temperamentet ryka snabbt. Conny gillar att ha kontakter i den kriminella världen även fast han försöker komma därifrån bara ifall någon jävlas med honom. Han är allmänt trevlig och glad snubbe, skojar mycket. Han har mörkt kort hår och lite skäggstubb, han har en ganska vältränad kropp. Han gillar att ha på sig mjukis byxor med någon snygg tröja och stiliga skor. Conny gillar att gå bestämt och med pondus. som sagt han hanterar andra med mycket respekt så länge dom inte jävlas med han. Han gillar att fixa med bilar, (jobbade på autoexperten på unive förut). Han gillar som sagt bilar och hans dröm är att en dag äga en fin bmw m2. Personerna runt Conny tycker att han är en trevlig individ med roliga skämt. Conny älskar musik, det har hjälpt honom att tänka på annat under sin kriminella period. Någon som betyder mycket för Conny är hans hundvalp Benny som också har hjälpt han att tänka på annat under kriminella perioden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en förstärkt sjukvård rp och ett positivt seende på rpn jag hoppas jag kan lysa upp folks dagar på servern men min unika karaktär. jag hoppas jag kan få en bra rp upplevesle på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte vara egoistisk i scenarion och tänka på det sätt så att alla kan njuta av ett scenario på ett roligt sätt. man ska iallafall ge folk en chans att vinna scenariot. tillexempel på många servrar är det att polisen är väldigt egoistiska i rollspelet eftersom dem har ett mål. stoppa kriminaliteten men eftersom halva servrarna är kriminella är det svårt för polisen att göra detta men dem måste absolut bli bättre på det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. NLR: new life rule, du ska glömma bort det som hände och vad du gjorde efter du dog på din karaktär. RDM: hålla en realistik reaktion till händelser, det jag menar är att man inte ska slå någon för du känner för de eller skjuta någon. sunt förnuft: hålla en mogen och realistikt rp. PG: inte spela för vinst och öåta andra njuta av spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat mycket rollspel innan och har cirka 800 timmar på spelet skulle jag tro.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan på 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka