Nekad Jul | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jul

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199215239002/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Vad är ditt discord namn? TED2006#2840

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sam och är 32 år gammal. Sam Sam gillar att spela dataspel och fotboll. han har en stor familj med fem syskon och hans föräldrar arbetar som brevbärare och snickare. I skolan har sam många kompisar men han tycker det är jobbigt med alla läxor. I framtiden vill sam jobba som polis, sam har en granne som är polis och han har berättat mycket för sam om hur det är att vara polis och det tycker sam verkar vara ett kul jobb. det bästa sam vet att äta är sushi och favoritgodiset är choklad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få bli medlem för jag är bra på att rollspela på fiveM. Jag försöker utveckla min och andras rp. Jag vill bli medlem för jag vill gå upp ett snäpp och jobba med större jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med högre RP. Jag kommer alltid försöka att ha kul på servern. Att ha roliga och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna så det blir kul för alla och inte bara fören part.

Hur hittade du Unive? Mina vänner använder Unive, jag blev intresserad av det och kände att det var något jag också ville ha. Jag hittade Unive genom youtube.

Nekad ansökan utveckla alla punkter! Lycka till nästa gång. Var vänlig och ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka