Accepterad Juicy Strong Slim | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juicy Strong Slim

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199049991516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Forsman

Vad är ditt discord namn? MuschiJäger#1092

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juicy Strong Slim och är född i Malmö. I ung ålder så flyttade hela familjen, alltså mamma Karin, pappa Mats och såklart syrran Linn ut på landet vid Blentarp som ligger i Sjöbo Kommun. Han gick på färsinga skolan hela grundskolan och han älskade att pilla med farsans 744 från 1985 som han har kvar än idag och den är nu en A-traktor. Nu när han går på gymnasium så tyckte han att han ville ha en utmaning så han började fordons linjen på Wendesgymnasiet i Kristianstad. Han är extremt bil och motorintresserad och älskar att köra cross och umgås med vänner. Han är en vanlig grabb som helt enkelt brinner för motorcross och motorer istället för fotboll eller paddel som han tycker är lite feminint. Han tycker om sin familj extremt mycket men ingen slår hans bästa kompis Albin.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en seriös rp och att anmäla/berätta för staffs/mods eller admins ifall det finns problem som jag kommer på, eller lallare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag skulle vilja kunna jobba som bilmekaniker eller något i den stilen och det måste jag vara whitelistad för att kunna göra. Och för att detta är en av de bästa svenska rp servrarna jag spelat på och jag skulle vilja testa jobba på den här servern.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis som bad mig testa att spela på denna servern med honom. Sedan tycket jag det var en bra svensk server så den blev den nya och ända server jag kör på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hjälpa folk om de till exempel behöver få sitt fordon fixat. Eller sälja en bil till dem. Även att hålla rp:n på en hög nivå så det blir så seriöst som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. I nuläget spelar jag endast på Unive Roleplay för jag tycker det är den ända svenska server som har någorlunda bra rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka