Nekad Juicy Strong Slim | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juicy Strong Slim

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199049991516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Forsman

Vad är ditt discord namn? MuschiJäger#1092

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2004-04-22 och har väldigt stora intressen för motorer och bilar. Han är en väldigt "normal" människa, alltså hans känslor är lite blandade beroende på vilken sida han vaknat på. Han kan vara glädjefull eller förbannad och han behandlar andra som han själv vill bli behandlad eller som de har behandlat honom

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja jobba och skapa mer seriös rp på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja jobba och tjäna legala pengar och bidra med mer personal och en seriösare server. Jag spelar även bara FiveM iprincip och det är endast på Unive Roleplay jag spelar.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis som bad mig testa att spela på denna servern med honom. Sedan tycket jag det var en bra svensk server så den blev den nya och ända server jag kör på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bygga upp en bättre karaktär och bli bättre på rp. Och kunna hjälpa till att få alla spela seriösare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka