Accepterad Juicy. | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linskaka

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? .eksineks.

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakke Johansson och är född 1998-03-28. Jakke är uppväxt i Jordbro i Stockholm, Jakke bor under den tiden han går i skolan i ett fint hus och hade massa fina grejer som cross, dator, ny telefon varje år så många var avundsjuk på hans livsstil. Men han brydde sig inte direkt för han prestera bra i skolan och hade ett extra jobb oss sin farsas bilfirma på helger och vissa eftermiddagar. Så han kunde köpa de han ville själv också men folk i Jakkes ålder var ju avundsjuka på hur han lever och han har tillgångar till jobb som inte de kunde få. Jakke brydde sig inte alls om vad de vill eller tänker och samlar istället till en fin å dyr bil för 2.2 miljoner kr. Jakke hade också 2 riktiga vänner som inte var avundsjuka på Jakke å hans livsstil. Jakke å hans två vänner har ett stort intresse för bilar å träna så de är ändå ganska fit. Men Jakke kolla ofta på streetrace, bilträffar och på youtube när de testar bilar. Jakke har alltid varit lugn och inte aggressiv person. 2014 när Jakke var 16 år så var han påväg från gymmet hem, de dycker upp 3 grabbar på cross å rånar, slår han och Jakke blir knivhuggen och tappar medvetandet. Jakke ligger i koma i 2,5 år så 2017 vakna han svagare och inte kunde gå så han har gått i sjukgymnastik, gymmat och tänkt på sig själv att han inte kan stanna i sverige för de känns otryckt. Jakke tänkte på beslutet när han gå ut gymnasiet och de då han inte blev klar med sin utbildning pga koma men han bestämmer sig för att flytta med sina 2 vänner som redan bor där till staden unive. Å fortsätta jobba och köpa bilar å sälja då kanske skaffa nått jobb tänker jakke på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag ska ta in en ny och speciell karaktär som jag ska bjuda lite på en unik och bra rp samt roliga och utvecklade scenarion. Och ska försöka hitta nya vänner att spela med och ha roligt i rpn på ett bra sätt inte lalligt. Jag vill också utveckla min rp så det blir en hög nivå och lära mig mer a sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det är att man ska spela på rättvist sätt att t.ex inte ta snabbaste bilen i spelet till ett rån eller liksom bryta regler för att vinna ett scenario eller då spela orättvist så det inte blir roligt för det andra som kör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM är då att man inte ska döda någon utan anledning eller bakom liggande scenario VDM är att man inte ska använa sitt fordnon som ett vapen NLR är att om man blivit dödat får man inte komma ihåg vem det var COPBAIT är att man inte ska få polisens uppmärksamhet medvetet t.ex drifta eller bränna förbi de snabbt. Fear Rp att man ska värna om sitt liv om någon ar ett vapen mot dig så ska du man rpa rädd COPBAIT är att man inte ska få polisens uppmärksamhet medvetet SUNTFÖRNUFT det är som t.ex att man ska kunna utföra det irl eller tänka hade jag gjort detta irl META GAIMING är att man kanske pratar dc och tar info utanför ig och tar det ig PWG är om man liksom inte rpar på skador om man krockat eller som sagt omänskliga krafter CLOGG är att när man undviker ett scenario eller lämnar spelet som t.ex ska bli rånad och man quitar det är CLOGG. Tror det var alla grund regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har testat unive lite och det verkar som en bra server. Men har kört lite andra små servers så har koll på regler och det med me och sme.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka