Accepterad Juicy. | Ban Överklagan [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linskaka

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-26 135021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min vän drog och rånade vallmot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare drog till vallmot och tänkte råna. Vi väntade tills ena grabben stack och jag som har vapen väljer att rikta för min vän och ja är inte så rika. Så ja riktar och min vän kollar han, han sitter mycket i bilen så valde att kolla igenom bilen bara handsfacket för jag hitta det vi var ute efter då vi var vid vallmo. Jag rånar och han sitter och skriver ooc och id peakar. Jag fick se klippet av en annan staff då valentino taggade mig men bad mig inte komma support eller nått men i klippet hör man när de även metar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig då jag har pratar med staff och alla har sagt att det är okej att råna plocken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare kan tyvärr inte de i huvudet. Men har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan inte tänka mig nått annat för det var ett smidigt snabbt in och snabbt ut rån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inget att lära mig ifrån denna ban, då jag inte ens fått förklarat vad felet är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Tillbaka