Accepterad Juicy. | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linskaka

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? wazy.ts

Vem var det som bannade dig? lk040

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 172537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte hade den bästa rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en plats där it det var jätte bra rp från min sida eller deras ingen är felfri i detta scenariot. Men jag var i underläge och väljer att sticka från platsen. När ja kommit en bit så blev det en krock och det var i mesta dels mitt fel men ja rpar på skadorna och gjorde nått som inte ja skulle göra, skjuta ur bil, det fanns nog andra vägar att gå som t.ex att gå ut å hålla uppe händerna. Det var ju då väldigt dumt av mig, ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker beslutet är både rätt placerad och fel placerad utav lk040 för jag som ensam person är stressad när 2 av mina vänner hade dött å de kommer mer bilar som cirkulerar runt medans väljer att säkra de så de inte gjorde som de gjorde på hss424 ställer sig upp å skjuter. Jag väljer då tillslut att sticka från platsen för det kom folk och ville inte vara kvar på den platsen. Väljer att åka å de krockar in i mig skriver /me yr eller vad det var och då väljer att skjuta ur bil. Det kanske inte var det smartaste jag gjort och det var då väldigt dummt av mig att göra de. Sedan att då hss424 riktar på elias halvt var inte då fear rp och det är samma situation fast ja sitter i en bil å rpar på skador även om det inte var bästa rpn så rpade jag iaf på skador. Elias rpade inte på skador eller nått och fick inte ban eller återgärder. Jag fattar ändå mina brister och fel men även lite annat som de gör som de inte får ban för när ja gör nästen till samma sak som de förutom ja rpar på skador å sitter i en bil. Sedan lootar elias även en död kropp (har ej klipp men logs finns för en anl) ja säkrar bara för min säkerhet för att kanske på något sätt kunnat göra ett socialt scenario men när de bara ställer sig upp för sin vinning å skjuter ner hss424 bara för sitt vapen förmodligen. Sedan i klippet som ja fick visat t mig så rpade han inte på skador och blev mer glad för att ha pittat in i mig och de med att man sitter på fönstret är ju väll lite suntförnuft att sitta där i höga farter + i en sån krock aldrig att man inte flyger ut ur den då man inte sitter bältad på nått sätt + i klippet då så visade de att de inte rpa alls på skador, som det står i logs så rpa ja på skador de ser man även på hur jag gick fram till han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kan ta den senaste bannen som jag fick unban av igår när jag sköt i mitt gänghus de förstår jag är suntförnuft och tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra massa sätt som t.ex låta de ta mig å rpa mer på skador, väldigt dumt att ja inte gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, detta kommer inte upprepa sig. Ångrar mig jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka