Nekad juge2005 | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

juge2005

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Juge#1666

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi pungkula och är 21 år gammal han har sen ung ålder hållet på med kriminalitet och har gjort allt möjligt han har hållt på med droger och sånt. men allt grundar sig i att han har levt ett utsatt liv utan pengar och en frånvarande familj han kommer fråmn början ifrån kambodga men har flytt från sin familj med sin bror vid namn Mohamed pungkula men Mohamed har det inte gått så bra för. men när Abdi var 13 år gammal så började han inse att det han en gång kallat familj inte längre är hans familj han och han bror bestämde sig för att sticka så dom drog där ifrån på en båt och sedan så hamnade dom är i den här staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket rolig aura och att ha kul men också en seriös rp nivå och utveklade roliga scenarion som är långa och väll utveklade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du ska kunna spela för mot parten och att båda parter ska kunna ha kul utan att an måste vinna alltså jag brukar säga så att man ger och man tar sedan så ska man inte bli sur när man inte blir tillexempel dödad eller att du inte vinner ett scenario

Hur hittade du Unive? genom vänner och twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka