Nekad JugaJohn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JugaJohn

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Pihl

Vad är ditt discord namn? .colamannen

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Calle Gustavsson 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, dedikerad och driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Calle har haft en tuff uppväxt i slummen. Hans morsa knarkar och farsan med. Calle är nästan aldrig hemma då han blir slagen av sina föräldrar. Detta har ledigt till att han har börjat hänga med fel personer. Hans nya vänner blev som hans familj då dom tog hand om honom. Dom köpte nya kläder till Calle och gav han pengar. Men en dag så förändrades allt för Calle. Han hängde som vanligt med hans nya vänner och från ingen stans så kom det fram att allt dom har gett honom inte var gratis. Dom sa till Calle att han var skyldig dom för allt han fått. Såklart hade inte Calle råd att betala tillbaka så dom gav Calle uppdrag för att betala av sin skuld. Allt från att stasha vapen till att sälja knark och transportera väskor med okända saker till folk. Idag så är Calle grovt kriminell och högt uppsatt inom hans lokala gäng. Detta har format Calle till den person han är idag. Calles framtida mål är att säkra en deal med de mexicanska cartellerna om internationell drog handling. Han vill helt enkelt bli den mest respekterade och rikaste gangstern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga interaktioner och stora scenarion. Jag kan även bjuda på mig själv och ta förluster för att skapa bättre rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motparten vinna i ett scenario för att skapa ett bättre rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var så länge sedan så kommer inte ihåg men har spelat rp i 1 år nu så kan allt inom rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP: Handlar om att du ska värna om ditt liv och göra allt för att överleva. Som t.ex ifall någon hotar dig med en kniv så ska du göra som personen säger för att överleva. RDM: Handlar om att du inte ska gå runt och döda random personer (Random deatmatch). Du ska alltid döda någon med ett bakomliggande scenario och motiv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat rp i 1 års tid och vet hur man rpar på ett bra sätt och bjuder på sig själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka