Nekad JugaJohn | Beslut Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JugaJohn

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ditt discord namn: .siggepigge

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed3d944

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller mina roller i dc som dragen krim och medlem

Vem/vilka tog beslutet? Momo

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutets tog för att man såg på min dc att jag spelade på en annan FiveM server. Jag förstår till 100% varför beslutet togs men det hela är ett stort missförstånd!

Hur är beslutet felaktigt? Allting är ett stort missförstånd. Allting började när jag och mina vänner är hemma hoss mig. Min ena vän har snackat om att han har spelat FiveM innan. Men medans jag och mina andra vänner är på övervåningen och snackar så är min vänn nere. Jag märker inte av det och sitter och fortsätter att snacka med mina vänner. Sen kommer en av mina vänner på att vår polare är borta. Jag drar ner och kollar vart han är och det första jag ser är att han sitter vid datorn. Jag frågar varför han inte kommit upp och han svarar att han har gibbat FiveM. Jag undrar direkt vad han har gjort och kört, så jag frågar. Han säger att han gick in på servern han brukar spela på som heter Centic. Jag som känner igen servern fattar direkt att han kan ha fått mig bannad för att man bara får spela på en server i taget, och stänger ner spelet direkt. Jag kollar hur länge han har kört och ser att han har spelat i 30 min. Jag tänker därför inte så mycket på det och tror att det är lungt. Sen så får jag ett dm om att min krim roll har dragits och tänker direkt på min vän. Detta är ett stort missförstånd och min kompis hade inte en blekaste aning om vad han hade gjort eller konsekvenserna. Så jag ber er att tänka från mitt perspektiv som spenderat 200 spänn och inte ens haft min roll i 3 månader och blir av med den pga ett missförstånd. Snälla ge mig tillbaka mina roller så jag kan börja rpa som vanligt igen!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns tyvärr inga bevis som jag kan ge er pga sitvationen!

Eller blev inte av med medlem på forumet iaf men den kanske dragits från dcn. Eller så buggar min dator.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka