Accepterad JugaJohn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JugaJohn

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014336836/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed3d944

Vad är din discord tagg? .colamannen

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-14 125119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tyckte det såg ut som jag fuskade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och skrollade i pedmenyn och sen flög jag genom marken och dog. Sen medans jag var död så vart jag bannad för "moddare".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen är felaktig men jag har ändå gjort fel. Hela anledningen till att jag skrollade i pedmenyn var för att jag hade krycka. Jag hade fått höra att man kunde bugga kryckan via pedmenyn. Så jag satt där och försökte bugga kryckan men sen buggade jag genom marken och dog. Så allt handlade om att jag försökte bugga kryckan och ramlade genom marken och inte att jag är nån typ av moddare.

Jag tror att staffsen antingen bannade fel (men de känns konstigt då staffsen på Unive brukar vara väldigt bra!). Eller att dom missuppfattade vad jag gjorde. Eller så vet jag inte ifall de klassas som att vara moddare om man buggar kryckan.

Jag var ändå ganska trött på FiveM då så jag sket i att hoppa sup och fråga varför jag vart bannad utan bara tog den och fortsatte med livet.

Under tiden jag har varit bannad så har jag dels tagit pauser med rollspelandet men även börjat spela på andra seriösa servrar som Bryggan. Där jag har lärt mig att verkligen tycka om att rollspela på riktigt, och detta har fått mig att blicka tillbaka på Unive och velat komma tillbaka till Unive och faktiskt visa att jag kan rollspela på riktigt. Jag skulle även vela komma tillbaka för att Unive ser så kul ut. Det har kommit massa roliga uppdateringar och rpn ser riktigt bra ut!

Så till dig Toris. Jag vet hur jag har betett mig innan och jag ber så hemskt mycket om en annan chans att bevisa att jag faktiskt kan rollspela bra och bidra till positiva saker på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg de var så länge sedan jag spelade. Snart ett år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, de var dumt att bugga kryckan och de kommer inte att förekomma igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tycka om att rollspela och skapar roliga interaktioner och scenarion. Jag har lärt mig att tycka om rpandet för det de är och inte för att skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka