Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/delryx/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? jucie#7174
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2002
Berätta om din karaktär. Askim Atta är en väldigt sympatisk person som har blivit uppväxt i en stökig och ohälsosam familj. Han enda väg från det var skolan där han kunde chilla med sina vänner äta mat och prestera i skolan för att han ville ha det bättre än tex sin mamma eller pappa som brukar utöva barnaga. Han gick ut skolan med bra betyg och kunde fortsätta plugga vidare. Hans vision är att bli entreprenör och businessman för att han vill kunna hjälpa andra och få dem att ha ett bättre liv att leva för. Många av hans barndomsvänner hamnade kort efter skolan i mycket bråk, fängelse och vissa till och med avlidna. Han hade det svårt med att skaffa nya vänner då alla såg ner på honom för att hans ursprung är från mellanöstern. Hans kriminella vänner börjar hänga med han mer och mer han han börjar få det svårt att delta i det som dem håller på med. Askim håller också på att gymma för att hålla sig i form och må bra. Just nu är Askim arbetslös men så fort att han får en chans så vill han bli världens bästa entreprenör. Kanske var alla fördomar mot honom rätt. Eller håller han sig kvar vid att skaffa ett hälsosamt liv som entreprenör och businessman eller hamnar han på fel sida av .businessen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att det är en härlig server och jag vill ta det mer seriöst och kunna få någon progression i spelet och skaffa bilar, kompisar och nya nätverk av folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna forsätta och skaffa jobb och få min karaktär närmare sitt mål.
Hur hittade du Unive? Genom FiveMs sök funktion med alla servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få gå in i en annan person och försöka eftersträva deras liv till fullo.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Körde lite innan på SwedishKnight men mitt konto blev hackat så jag behövde skaffa ett nytt gta konto för FiveM och ville testa en ny server för att deras admins vara inte helt hundra i huvudet.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? jucie#7174
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2002
Berätta om din karaktär. Askim Atta är en väldigt sympatisk person som har blivit uppväxt i en stökig och ohälsosam familj. Han enda väg från det var skolan där han kunde chilla med sina vänner äta mat och prestera i skolan för att han ville ha det bättre än tex sin mamma eller pappa som brukar utöva barnaga. Han gick ut skolan med bra betyg och kunde fortsätta plugga vidare. Hans vision är att bli entreprenör och businessman för att han vill kunna hjälpa andra och få dem att ha ett bättre liv att leva för. Många av hans barndomsvänner hamnade kort efter skolan i mycket bråk, fängelse och vissa till och med avlidna. Han hade det svårt med att skaffa nya vänner då alla såg ner på honom för att hans ursprung är från mellanöstern. Hans kriminella vänner börjar hänga med han mer och mer han han börjar få det svårt att delta i det som dem håller på med. Askim håller också på att gymma för att hålla sig i form och må bra. Just nu är Askim arbetslös men så fort att han får en chans så vill han bli världens bästa entreprenör. Kanske var alla fördomar mot honom rätt. Eller håller han sig kvar vid att skaffa ett hälsosamt liv som entreprenör och businessman eller hamnar han på fel sida av .businessen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att det är en härlig server och jag vill ta det mer seriöst och kunna få någon progression i spelet och skaffa bilar, kompisar och nya nätverk av folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna forsätta och skaffa jobb och få min karaktär närmare sitt mål.
Hur hittade du Unive? Genom FiveMs sök funktion med alla servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få gå in i en annan person och försöka eftersträva deras liv till fullo.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Körde lite innan på SwedishKnight men mitt konto blev hackat så jag behövde skaffa ett nytt gta konto för FiveM och ville testa en ny server för att deras admins vara inte helt hundra i huvudet.