Accepterad juangstar | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

juangstar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johannes eriksson

Vad är ditt discord namn? johannesv3#3932

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam eriksson, när adam var liten så vart han bort stött av sina föräldrar då dem var drogmissbrukare. Adam är idag 21 år gammal och har jobbat med drivmedel och vaskar guld för att få in extra pengar. Adam är en snäll omtänksam person som brinner för att de ska vara ordning i samhället då han som liten vart utskickad ur huset pga droger. Adam är idag väldigt intresserad av bilar och att vara ute i naturen. Adams största dröm är att se till att alla ska ha en chans att få en bra uppväxt så ungdomar inte hamnar i fel nätverk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en karaktär som kommer va mycket aktiv och som kommer ta mitt arbeter seiöst. Jag kommer spela med sunt förnuft och se till att det blir så spegelikt till verkligheten som möjligt. Kommer inte bara tänka på mig själv utan kommer spela utefter hur situationerna ser ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar med sunt förnuft och spelar verkligt. Man spelar inte för sin egen fördel utan man spelar på ett sätt som ska spegla vergligheten även om situationen inte gynnar en själv.

Hur hittade du Unive? Såg den på youtube och så har jag haft kompisar som spelat på servern. Även att det är en av de mer seriösa/aktiva servrarna i sverige

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka