Nekad juan rodríguez | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

juan rodríguez

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? juan rodríguez

Vad är ditt discord namn? 94ann

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2001

Berätta om din karaktär. juan rodríguez, en pålitlig och ansvarsfull individ på 36 år, är känd för sin goda attityd mot andra, särskilt sina framtida kollegor på Unive. Trots att han växte upp i en annan stad, känner jag att tiden är inne för honom att ta steget in i ett nytt kapitel av sitt liv på Unive. Han har rest till många olika städer tidigare men har inte riktigt funnit en plats som känns som hemma för honom. Nu, med förhoppningen om att Unive ska vara den rätta staden, lockas han av dess rykte och mångfaldiga invånarnas.

Som en erfaren polis, vars karriär sträcker sig över flera städer och till och med inkluderar uppdrag som överintendent , har jag en djup förståelse för sitt yrke. Han känner att det är dags att ta nästa steg och gå med i en ny poliskår. Unives poliskår har fått höra gott om och Juan är nyfiken på att vara en del av dess rykte och professionalism.

Han är redo att investera all sin energi och engagemang i Unive och dess poliskår. Genom att satsa på denna nya stad och karriär är jag fast besluten att bidra till samhällets välmående och säkerhet. Han ser fram emot att inte bara utvecklas professionellt utan också att skapa en meningsfull och långsiktig relation till Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt mycket här på Unive. bra Rp nivå som då kommer att skapa mycket bra scenarios. Även självklart kommer jag att bete mig som en bra medborgare som är mogen och förtjänar att spela här på unive. Som sagt jag är bara här för att ha kul och sprida glädje till andra spelare. Jag kommer även att jobba som polis just för att kunna bidra med bra Rp i denna servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med "spela för motpartens vinst" menas med att man inte ska spela bara för att vinna Scenarion och även för makt. Man ska endast spela för att man tycker att det är kul att Rpa och skapa bra scenarion. Man kan ju såklart ha ett bra scenario även fast man inte vinner det, hela poängen är ju att skapa ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst genom allt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rp i 4 år och 99

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är vill söka till polismyndigheten. Är duktig till rp som polis och är nt rädd att visa fram fötterna och visa vad jag går för

Nekad. Ditt Discord konto måste vara 2 veckor gammalt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka