Accepterad Juan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Juan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kermit42069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Kermit#6969

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan alienlito och är 23 år gammal. Juan växte upp i Sverige med sin mamma, pappa och sin farmor. Juans efternamn kommer från hans farmor som är från Italien. dit brukade Juan åka på semester över sommarlovet som liten och älskade varje minut. men på sistone har Juans livssituation förändrats kraftigt då han blev utslängd hemifrån eftersom hans far inte ansåg att han var värdig att bära efternamnet. därav är nu Juan driven att bygga upp ett respekterat rykte om sig själv för att göra sina förfäder stolta. det primära målet är skaffa ett stabilt jobb för att sedan köpa en fin bil. Han är även ute för att skaffa nya kontakter som kan nyttja honom i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag anser att jag kan bidra med bra RP och en rolig samt trygg upplevelse för alla. Sedan självklart en bra förbild för nya till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är en rolig och seriös server som har ett bra rykte, och de individer man träffar på servern är alltid lika härliga och seriösa.

Hur hittade du Unive? Jag fick servern rekommenderad utav en vän som berättade lite om den vilket lät intressant

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att ha roligt och sprida glädje samt hitta nya vänner och att bygga upp en så seriös RP nivå som möjligt. sedan även bygga upp ett rykte som en utav de bästa förarna i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med min tid på Unive är att få en bra RP upplevelse och att ha så roligt som möjligt, sedan även skaffa jobb och att bidra till servern genom att spela ofta och seriöst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är den enda servern jag spelar på.

Tillbaka