Accepterad Juan Garza | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Alex™#2038

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dc bann

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag satt i generellt och svarade på dumma saker som folk skrev, Jag la mig i olika diskussioner och svarade dumt och svarade drygt, Allt detta blev till hets vilket var väldigt fel och där kom limpis in och stoppade detta så att det inte skulle utökas och bli värre än vad det avr, Där av gav han mig en perm ban och även en ingame ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev i generellt med Linus vi satt och disskutera kring olika saker som egentligen bara var något vi skrev om, Efter detta så kom en viss person in i disskusionen, Detta blev direkt till en hetta och vi började små tjaffsa inför en generell chat vilket var jätte fel, Efter detta kom limpis in och skrev och jag ifrågasatte detta vilket igentligen var helt fel då Limpis kom in för o säga att han var där och han inte vill att diskussionen ska fortsätta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban ifrån Limpis då han behövde stoppa detta, Det var helt fel ifrån min sida och göra såhär, Har även bett om ursäkt och sagt att jag gjort fel, Jag kommer att skita i att ens skriva i sådana disskusioner som är i generell chat då det tas utöver alla spelare och människor på servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del bans men många som varit felaktiga men även några korrekta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, Jag hade inte behövt att gå på någon person eller ens lägga mig vad dem skriver om, Jag har tänkt nu ett tag och faktiskt tänkt o inte skriva något alls i generellt om det inte skulle vara någon fråga eller vidare, Jag hade även kunnat ha den personen blockad och helt enkelt skitit i vad personen skriver, Skulle jag kunnat backat i tiden så hade jag aldrig påbörjat en sådan onödig diskussion, Jag har även lärt mig att man ska ta det i privat om det är något man tycker är fel eller prata med annan staff gällande det man tycker behövs ändras och inte ta det direkt med personen då det kan uppstå sådana onödiga diskussioner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig mer ska göra om detta o sitta o leta efter tjaffs i generellt, Jag har bett om ursäkt till denna personen de gällde och sagt att jag gjorde fel och utlovat att detta aldrig kommer upprepas.
Jag kommer försöka att tillföra possitiv energi till servern och stoppa med min dåliga energi jag bidrog med tidigare, Jag tycker om unive och bästa servern så vill verkligen inte sabba något, Alla är där för att ha kul och då ska de få bli vara så, Jag kommer helt enkelt att rpa på mitt bästa sätt och sluta ifråga sätta allt som inte har med mig o göra. Jag kommer inte påbörja någon onödig konversation i generellt och jag hoppas verkligen på att jag skulle få kunna komma tillbaka och visa det jag säger är sant.
Jag ska även försöka att få folk att se mig på ett bättre sätt och inte som ett problem, Jag vet att jag personligen kan vara den som påpekar olika saker men nu istället för att göra det så kommer jag hellre kontakta staffs för råd och även ev hjälp.
Hoppas att jag får komma tillbaka och bevisa allt jag nämnt här.
Jag kommer rpa som jag gjort tidigare och endast skriva om det skulle vara nödvändigt, Inga onödiga diskussioner som jag nämnt över, Jag vill bevisa att jag vill göra rätt för mig och ändra hur jag betett mig tidigare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka