Accepterad Juan Garza | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? garzaaaaaa

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Bild på banmeddelande: DADD2WQ.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mild rdm eftersom att jag skjöt en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario vid en bensin mack där polisen kört på min press så hela bilen gick sönder, Polisen vägrade att betala denna o sedan så började dom rikta tazer mot min press o han hade tyngre vapen på sig så då valde jag att rikta vapen men då så tog polisen upp sitt vapen o skulle skjuta mot mig men då sköt jag innan så han dog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var en felaktig ban eftersom att dom riktade på min press och jag som member kommer självklart att backa min president till alla lägen så där av gjordes detta beslut o jag valde att skjuta polisen för att sedan sticka från platsen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en del tidigare men tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tycker inte jag borde gjort något annat eftersom att senariot blev som det blev o där av gjorde jag mitt val att skjuta pågrund av att min president hade blivit gripen o insatt livstid för flertalet brotts punkter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka