Accepterad Juan Garza | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Juan Garza#4515

Vem var det som bannade dig? QT

Bild på banmeddelande: dasda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag pratade OOC ingame där jag kallade en person dennes steam namn istället för att säga personens ingame namn vilket går under OOC ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att det var en skottlossning utanför klubben, Det var en väldigt stor och intensiv skottlossning där det var skott mellan kriminella och även polisen involverade, Jag skulle då gå upp på ett take där polisen stog och sköt ifrån och jag gick då upp där och vi riktade polisen för att han skulle gå därifrån men som sedan blev skjuten av någon från gatan, Under denna tiden var det väldigt stressigt och det gjorde att jag blev obekväm och visste egentligen inte vad jag sa själv, Efter detta gick jag bort där min kompis stog och som såg skadad ut som jag gick till för att jag skulle ge honom plåster och där valde jag då att säga "Eric" istället för Mange

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en helt korrekt bann eftersom att jag gjorde fel som sa "Eric" och självklart måste man som staff ta åtgärder om man ser detta så därav fick jag bannen.
Jag tycker att bannen är helt korrekt lagd eftersom att jag gjorde fel och att jag som OG spelare bör veta bättre.
Det jag dock vill tillägga som tyckte var svårt var att det var sopass stressig situation så därav blev det att jag sa "Eric" och detta är självklart något som jag inte kan skylla på eftersom det var jag som sa det och jag som får stå för felet.
Så bannen i helhet tycker jag är helt korrekt lagd och inget jag ser som är fel i den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en del tidigare gånger men sedan jag kom tillbaka ifrån min blacklist så har jag inte blivit bannad utöver denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra annorlunda dvs att jag inte hade sagt "eric" till han utan istället säga "Mange" eftersom att 1. Det emot reglerna och 2. Det blir inte roligt RP mässigt om man säger "OOC" saker ingame.
Sen hade jag även kunnat lugna ner mig och tänka igenom vad jag ska säga och hur jag ska framföra det och istället tänkt över det och sedan pratat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket eftersom att jag vet att man inte ska snacka OCC men jag gjorde det och jag har tagit med mig att jag ska tänka igenom allt jag gör eftersom att det ska vara roligt för alla och eftersom det är RP så ingår det att man inte säger OOC saker ingame och då är det något jag kommer att ta med mig nu och framåt att alltid säga personen namn ingame oavsett vad som sker eller har skett.
Jag har även lärt mig att jag aldrig mer kommer ta efter vad andra personer säger ingame eftersom att många kallar "Mange" för Eric ingame så istället så ska jag utgå från vad jag vet och använda mig av det jag vet och alltid utgå från personens namn.
Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans att bli unbanad nu och verkligen bevisa att jag kan och att detta aldrig mer kommer att ske.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka