Nekad Juan Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Juan Garza#4515

Vem var det som bannade dig? 320/Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dsadwq2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Störande" Eftersom att jag skrev till både philip och Limpis under en RP intruduktion med ledningen att jag ville komma upp o då satt jag o skrev till dom i PM om att jag skulle få komma upp vilket såklart är jobbigt för dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag såg att Ledningen höll en rp intruduktion/frågor, Jag ville då komma upp o prata gällande lite frågor om servern och vad jag tycker skulle kunna förbättras osv, Jag hade även frågor om olika saker som gällde servern, Under denna tiden så skrev jag till Limpis o Philip i pm o ta upp mig för jag inte trodde att dom såg så ville skriva till dom, Efter detta så lämnade jag och sen gick det 15min o då var jag borta ifrån dc, Sen skrev jag till Vo11ce och frågade o då berättade han att det var pågrund av "störande"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då dem såg mig som ett störande problem och valde o banna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del tidigare men som man tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, Jag hade helt enkelt kunnat strunta i att sitta och vara jobbig när dom gör något bra för server och att jag då kommer o förstör detta är helt absurt så jag hade absolut aldrig gjort om detta.
Hade även aldrig nu om jag fick komma tillbaka haft TANKE på att sitta och skriva för o komma upp tex

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tänkt över allt som hänt efter att jag fick min bann och det som jag reflekterat över har varit mina tidigare banns som jag haft som kan ha en stor påverkan och att jag kan ses som en problem spelare.
Jag har tänkt över allt och även försökt att kolla på olika streamers på unive för att se vilken rp dessa personer håller och detta är något jag har gjort en hel del för att tänka över mina fel och vad jag kan göra bättre.

Eftersom det nu har gått 2-3 månader så har man hunnit reflektera kring dessa olika saker och jag skulle nu gjort mycket annorlunda, Ändra mina karaktärer och använda mig av en bättre rp och även ta inspiration som man fått från streamers på unive.

Saker jag kommer göra annorlunda:

- Undvika problem
- Sköta mig
- Unik rp
- Bättre attityd mot både staffs och spelare.

Jag hoppas verkligen att jag kan få en sista chans och bevisa att jag har förbättras och kommer därför att göra allt jag kan för att vara så lite problem som möjligt och endast rpa eftersom att jag älskar det.

Om jag får komma tillbaka så kommer jag skapa ny karaktär med nya drag, Olika utseende drag men även mitt beteende på ett sätt som gör att folk kommer uppskatta min rp istället för att ge negativ feedback.

Vill även tillägga att om jag får lov o komma tillbaka är jag redo att göra vad som helst för att folk ska uppskatta mig och även från staffs sida.

Jag ser även att jag fungerade bra när jag var med i polisen så skulle jag fått komma tillbaka så kommer jag att bli polis och rpa på det som jag tidigare tyckte fungerade bäst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka