Nekad Juan Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Juan Garza#4515

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dsadwq2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Störande" Vilket skedde för att jag satt och skrev till både Limpis och Philip under en rp introduktion, Sedan är mycket o göra kring min bakgrund på unive vilket inte alltid har varit uppskattat och tror detta ligger en del i bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte inne på discorden och snackade med Hammarlöf och flera andra i Sons, Efter en stund såg jag att philip och Limpis höll en introduktion med ledningen så jag valde att hoppa in för o lyssna, Jag satt där och skrev i chatten att jag ville upp för jag hade en del frågor gällande servern osv, Jag blev inte uppdragen vilket jag skrev till både Limpis och Philip i deras PM om att dra upp mig, Efter detta stängde dem av introduktionen och senare vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att jag var väldigt jobbig och störande så förstår jag att dom lägger denna bannen, Mycket är pågrund av min tidigare bakgrund på unive och att min rp tidigare varit värdelös i många folks ögon.
Tycker självklart att bannen i sig var god tänkt men nu när jag varit borta ett bra tag och hunnit tänka över detta så har en förändring skett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft en del tidigare banns som jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara jobbig och skriva i deras pm, Skulle kunnat ändra min rp redan från början då jag märkte att det inte var så positivt kring mig.
Kunnat inse som person från första början att den rpn jag höll inte var god och att de borde ändrats från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolöut
Jag har lärt mig att jag aldrig kommer att vara den personen som hamnar i problem hela tiden, Jag kommer vara den spelare som folk ser upp till och kasta mitt gamla jag.
Jag ska även rpa som polis vilket jag personligen tyckte funkade för mig under tiden som jag fick lov att rpa på unive.
Mycket handlade om att jag kom in i problem tillsammans med andra och jag kommer därför inte att umgås med folk i denna omkrets för att undvika detta så långt som det går.
Jag kommer även att försöka få folk att ändra hur dom ser på mig som rpare.

Jag kommer därför att försöka göra så att när jag märker att problem eller vidare kan uppstå som kommer jag försöka allt jag kan för att hålla mig borta från detta.
Mina mål under denna tiden har varit att tänka över vilken person jag vill vara och hur jag vill att folk ska se mig som person.
Om jag blir unbannad och får en till chans så ska jag se till att staffsen inte ska se mig som en problem spelare då detta är enligt mig vad jag tror är den största anledningen till varför jag blev bannad.

Det jag kommer göra är att jag kommer försöka hålla den rpn ni staffs och även spelare vill hålla på servern och spela utefter detta.

- Undvika problem
- Sköta mig
- Unik rp
- Bättre attityd mot både staffs och spelare.

Jag hoppas verkligen att jag kan få en sista chans och bevisa att jag har förbättras och kommer därför att göra allt jag kan för att vara så lite problem som möjligt och endast rpa eftersom att jag älskar det.

Jag har inte rpat på ca 3 månader och jag hoppas på att få bevisa att jag har förändrats som person men även ett annat tankesätt gällande rpn
Under denna tiden har jag följt många streamers när dem rpat vilket har gett mig en inblick om hur man ska bete sig och har därmed tagit lärdom från detta, Jag kommer att ändra helt på mig själv vilket jag även redan gjort nu när jag varit borta och insett att jag ska bete mig och vänta tills man får svar istället för att sitta o framkalla saker genom att spamma tex.

Om jag får komma tillbaka så kommer jag skapa ny karaktär med nya drag, Olika utseende drag men även mitt beteende på ett sätt som gör att folk kommer uppskatta min rp istället för att ge negativ feedback.

Vill även tillägga att om jag får lov o komma tillbaka är jag redo att göra vad som helst för att folk ska uppskatta mig och även från staffs sida.

Jag borde få en andra chans för att få bevisa att det har skett en förändring och att jag hunnit se över det som skett och även bearbetat det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka