Nekad Juan Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Juan Garza#4515

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dsadwq2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Störande är anledningen till att jag blev bannad, Allt detta har med mitt fröflutna på unive att göra och jag vet själv att jag var inblandad i väldigt mycket som inte var bra för servern. Jag har nu varit bannad ett bra tag och jag har tänkt över hur jag kan förbättra detta, Men jag tror att staffs valde och banna mig pågrund av min bakgrund på unive tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag såg att ledningen philip och limpis höll en rp introduktion, Jag valde då att vara jobbig i deras pm o be dom dra upp mig osv under rp frågostunden, detta var självrfallet fel gjort att skriva till deras pm och förstöra för dem under en rp introduktion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att denna bannen är lagd och förstår även att jag gjorde fel, Detta var allt mitt fel eftersom att jag satte mig i dessa situationer själv och det var inte någon annan, Jag gjorde fel och dom bannade helt korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad här tidigare eftersom jag inte har ett bra förflutet, Men har tänkt över detta nu ett väldigt bra tag för att ändra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns väldigt mycket som jag kan göra annorlunda som jag även tänkt över nu när jag varit bannad under en längre tid.
Tidigare har jag aldrig varit bannad jätte länge utan max 10 dagar och även då blivit godkänd överklagan

Jag har kunnat skita i att skriva
Sluta blanda mig i allt som inte gäller mig
Börja med en bra rp och rolig rp
Sluta att försöka vara i problem hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolöut
Jag har lärt mig att jag aldrig kommer att vara den personen som hamnar i problem hela tiden, Jag kommer vara den spelare som folk ser upp till och kasta mitt gamla jag.
Jag ska även rpa som polis vilket jag personligen tyckte funkade för mig under tiden som jag fick lov att rpa på unive.
Mycket handlade om att jag kom in i problem tillsammans med andra och jag kommer därför inte att umgås med folk i denna omkrets för att undvika detta så långt som det går.
Jag kommer även att försöka få folk att ändra hur dom ser på mig som rpare.

Jag kommer därför att försöka göra så att när jag märker att problem eller vidare kan uppstå som kommer jag försöka allt jag kan för att hålla mig borta från detta.
Mina mål under denna tiden har varit att tänka över vilken person jag vill vara och hur jag vill att folk ska se mig som person.
Om jag blir unbannad och får en till chans så ska jag se till att staffsen inte ska se mig som en problem spelare då detta är enligt mig vad jag tror är den största anledningen till varför jag blev bannad.

Det jag kommer göra är att jag kommer försöka hålla den rpn ni staffs och även spelare vill hålla på servern och spela utefter detta.

- Undvika problem
- Sköta mig
- Unik rp
- Bättre attityd mot både staffs och spelare.

Jag hoppas verkligen att jag kan få en sista chans och bevisa att jag har förbättras och kommer därför att göra allt jag kan för att vara så lite problem som möjligt och endast rpa eftersom att jag älskar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka