Nekad Juan Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? Juan Garza#4515

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: dsadwq2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag under en rp intruduktion satt o skrev mke o spammade philip att jag ville upp vilket var helt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag såg att Ledningen höll en rp intruduktion/frågor, Jag ville då komma upp o prata gällande lite frågor om servern och vad jag tycker skulle kunna förbättras osv, Jag hade även frågor om olika saker som gällde servern, Under denna tiden så skrev jag till Limpis o Philip i pm o ta upp mig för jag inte trodde att dom såg så ville skriva till dom, Efter detta så lämnade jag och sen gick det 15min o då var jag borta ifrån dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det var en bra bann så att jag lärde mig att jag inte ska sitta o skriva till dom i pm bara för att jag inte får ett svar där o då, Detta var såklart fel av mig att jag gjorde det och vara störande när dom hade en rp intruduktion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del tidigare banns men har lärt mig av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, Det hade räckt med att jag skrev i chatten i unive dcn ist för o sitta o skriva till dom privat vilket är en självklar sak, Så detta är något jag kommer ta med mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte sitta o skriva i deras pm och störa under deras intruduktioner osv, Detta är något jag kommer att tänka på extra noga nu längre fram och att jag inte ska vara cp o skriva.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka