Inaktuell Juan Garza | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: garzaaaaaa

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2001

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag har spelat på denna server under längre tid och sitter med goda kunskaper gällande servern och dess utvecklande delar.
Jag tycker att jag är väl utvecklad och tillhör den äldre generationen vilket kan ge fördel gällande staff rollen.
personligen så tycker jag att jag är en snäll person med mycket ambition och omtanke.
Jag tror att jag skulle passa in i staff teamet då¨jag är en person som har lätt att diskutera och lösa problem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att för mycket folk bryter mot regler inom unives ramar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Mycket speccande, Pratande med spelare, Diskutering med staffteamet för att alltid hitta lösningar istället för att se problem och sedan undvika

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man håller en god ton, Alltid respektera folket man pratar med och agera utifrån unives riktlinjer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? efter kl 16:00 varje dag
Helgerna 12:00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2.5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inga

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka