- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/phille443
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Sjögren
Vad är ditt discord namn? Sjögren#0232
Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Juan Deluntaz hamnade tidigt i en spiral av våld och brottslighet. Han var en kriminell supertalang och redan från början fanns ett tydligt mål: att bli gangster och få respekt. Hans rykte som slagskämpe gjorde att han handplockades av ledare inom den organiserade brottsligheten. Under tio år bestod hans liv av våld och droger. Redan som barn bestämde sig Juan Deluntaz för att inte ta skit - inte från någon eller något. Och han var beredd att gå långt för att bevisa det. Juan Deluntaz brukade sälja vapen, knark och så drev han också en nattklubb i en annan stad men tillslut kom verkligheten ikapp honom. Juan dömdes till livsstid men lyckades ta sig ut med hjälp av alla kontakter han skaffat under tiden som kriminell. Nu har han kommit till denna stad för att börja ett nytt liv och ligga lågt.
Om kriminaliteten hittar tillbaka till Juan eller inte i denna stad återstår att se. Kommer Juan att bättra sig eller kommer han falla tillbaka till gamla vanor? Ett motto Juan alltid haft med sig är "Hellre ökänd än okänd" men det kanske är dags att släppa det mottot.. eller?
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har mycket erfarenhet av roleplay och vet hur man ska hantera nästan alla situationer på bra sätt när det gällare rp. Jag vet att jag kan skapa bra scenarion för folk så dom får en rolig och intressant tid här på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har provat lite olika servrar men ingen har fallit mig i smaken helt om man säger så. Bara efter någon timme på denna utan WL och allt sånt så har jag redan mycket roligare här och allt känns mer seriöst vilket jag tycker om.
Hur hittade du Unive? Genom en polare som kört här i ett par dagar. Han hittade servern genom att kolla runt på forum och annat.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en rolig, intressant och trivsam tid för alla. Mitt mål är inte bara pengar pengar pengar som vissa kanske har utan jag gillar att skapa connections och jobba mig uppåt och skapa roliga rp scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör endast på denna!
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Sjögren
Vad är ditt discord namn? Sjögren#0232
Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Juan Deluntaz hamnade tidigt i en spiral av våld och brottslighet. Han var en kriminell supertalang och redan från början fanns ett tydligt mål: att bli gangster och få respekt. Hans rykte som slagskämpe gjorde att han handplockades av ledare inom den organiserade brottsligheten. Under tio år bestod hans liv av våld och droger. Redan som barn bestämde sig Juan Deluntaz för att inte ta skit - inte från någon eller något. Och han var beredd att gå långt för att bevisa det. Juan Deluntaz brukade sälja vapen, knark och så drev han också en nattklubb i en annan stad men tillslut kom verkligheten ikapp honom. Juan dömdes till livsstid men lyckades ta sig ut med hjälp av alla kontakter han skaffat under tiden som kriminell. Nu har han kommit till denna stad för att börja ett nytt liv och ligga lågt.
Om kriminaliteten hittar tillbaka till Juan eller inte i denna stad återstår att se. Kommer Juan att bättra sig eller kommer han falla tillbaka till gamla vanor? Ett motto Juan alltid haft med sig är "Hellre ökänd än okänd" men det kanske är dags att släppa det mottot.. eller?
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har mycket erfarenhet av roleplay och vet hur man ska hantera nästan alla situationer på bra sätt när det gällare rp. Jag vet att jag kan skapa bra scenarion för folk så dom får en rolig och intressant tid här på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har provat lite olika servrar men ingen har fallit mig i smaken helt om man säger så. Bara efter någon timme på denna utan WL och allt sånt så har jag redan mycket roligare här och allt känns mer seriöst vilket jag tycker om.
Hur hittade du Unive? Genom en polare som kört här i ett par dagar. Han hittade servern genom att kolla runt på forum och annat.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en rolig, intressant och trivsam tid för alla. Mitt mål är inte bara pengar pengar pengar som vissa kanske har utan jag gillar att skapa connections och jobba mig uppåt och skapa roliga rp scenarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör endast på denna!