Nekad jsusaeg | Whitelist ansökning [Tilda, Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jsusaeg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092960393/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonte

Vad är ditt discord namn? svartenbrandt jr#8603

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2004

Berätta om din karaktär. han heter ahmed jonsson och är 24 år gammal. han bodde i sunkigare område men i en fin stad. hans pappa var missbrukare och förstörde familjen. hans mamma var en lärare och försökte hålla upp ekonomin. men pappan jonas slösade alla pengar på sprit och droger. en dag så ledsnade mamman karin det bråkade. ahmed som var adopterad hörde allt detta och vart väldigt ledsen. när jonas såg detta slog han karin och det skildes. ahmed bodde med sin mamma ett tag innan även hon fall för missbruk. ahmed hamnade på gatan utan kontakt med föräldrar. han bodde hos vänner och fick ett jobb som städare. han var duktig tills han blev runt 20. då träffade han vänner som introducerade han för vapen och knark. nu är han en små gangster som försöker komma ur det livet. men det går inte så bra eftersom alla hans vänner är inne i det livet.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är aktiv och trivs väldigt bra på servern. jag vill bidra med att göra servern mer seriös och aktiv. jag kan även ta kritik för det jag gör och är inte otrevlig eller taskig utan anledning. jag är hyfsat aktiv och kan gå online om jag måste nästan hela tiden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har hört mycket bra om den här servern och trivs väldigt bra här. jag vill hjälpa till med att hålla servern seriös och aktiv.

Hur många timmar har du på FiveM? 33 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag letade efter servrar som var aktiva och bra. sen när jag börja spela här så tog jag en paus ganska snabbt från servern. men nu har jag varit aktiv här i en vecka och spelar väldigt ofta.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja. jag har blivit bannad 2 gånger tidigare här. men båda gångerna har det varit felaktigt, så har blivit unbannad direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nja. ibland spelar jag på färjestaden men inte så ofta läbgre. jag är mycket mer aktiv på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka