Nekad jsusaeg | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jsusaeg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092960393/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ahmed johnsson

Vad är din discord tagg? svartenbrandt jr #8603

Vem var det som bannade dig? gita

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag satt i en bil och en förare råkade köra över en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde och skulle sälja knark. sen stod det en person där som vi inte riktigt såg. så vi körde på han med fronten. sen märkte föraren det men tänkte inte så mycket på det och körde vidare. sedan fick jag en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktigt eftersom jag inte körde bilen och det var av misstag. vi märkte personen för sent och det var inte i hög fart vi körde på han. jag anser VDM som när man försöker köra över någon i syfte för att döda eller svårt skada den personen. men vi märkte som sagt inte personen i tid och han stod på en plats man behöver köra till för att kunna sälja knarket. så det vi tänkte på var att sälja och därför märkte vi inte han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 har varit av misstag om man säger. det var någon annan som skulle fått en ban men jag fick den istället. den 3:e var för min bror spelade på min dator och power gamea.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. jag hade kunnat varit mer uppmärksam och kollat mer på vägen. jag hade kunnat bett min vän att stanna när jag märkte att vi träffade personen. kunde även ha bett min vän att ta det lugnt när han kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att vara mer uppmärksam och tänka mer på vad som händer även när jag själv inte kör en bil eller annat fordon.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top