Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092960393/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ahmed johnsson
Vad är din discord tagg? svartenbrandt jr #8603
Vem var det som bannade dig? gita
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag satt i en bil som min vän körde. han råkade köra över en personen i låg fart som vi inte märkte. det var nog en staff som min vän körde på för det såg nog ut som vi försökte köra på han enligt hans perspektiv.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde och skulle sälja knark. det stod en person vid sälj stället som vi inte först såg. jag satt med min mobil och kollade på tiktok under bild färden så jag såg inte något. han ropar till några sekunder innan vi når platsen och när vi stannar märker vi att vi träffade en person i låg fart. en kort stund senare får jag en ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktigt eftersom jag inte var den som körde. det var även av misstag eftersom vi inte såg han först. det var antagligen en staff vi körde på för från hens perspektiv eftersom vi han stod på sälj ikonen. så min vän siktade ju mot ikonen för det skulle gå snabbare. eftersom han stod där och vi inte såg han så såg det ju ut som vi försökte köra över honom. och eftersom jag inte körde så hade jag inte så mycket koll på vägen eller vad som hände. så jag tycker att min vän borde få en ban åtminstone eftersom han inte fick någon ban. sen träffade vi personen i hyfsat låg fart. sen tycker jag VDM är mer när man försöker köra på någon i syfte för ett svårt skada eller döda en person. detta var ju ett misstag då vi inte såg han och jag var inte heller chaufför. om något så power gamea min vän. för han nuddade en vägg och då borde han ha stannat till lite. men det var verkligen inget VDM eftersom vi som sagt aldrig såg personen i tid för att svänga undan.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit ett misstag till mina bans alla 3 gånger eftersom mina vänner har gjort fel och jag fick skiten för det. det varit för en random som skjutsade mig inte följde reglerna och det slutade med att jag fick ban för fearrp. då var jag också en passagerare. det 2 andra gångerna har varit för mina vänner har power gamea när jag också var passagerare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. jag hade kunnat hållit koll på vägen istället för att titta på telefonen. jag hade även kunnat bett min vän tagit det mer lugnt in på vägen och hetsat i körningen. jag hade kunna bett min vän stannat när jag märkte personen och jag hade kunnat själv hoppa ur för att hjälpa personen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att jag ska köra bilar framöver och be mina vänner ta det lugnt. jag ska hålla koll på vad som händer oavsett om det är bilkörning eller när man springer på vägen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ahmed johnsson
Vad är din discord tagg? svartenbrandt jr #8603
Vem var det som bannade dig? gita
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag satt i en bil som min vän körde. han råkade köra över en personen i låg fart som vi inte märkte. det var nog en staff som min vän körde på för det såg nog ut som vi försökte köra på han enligt hans perspektiv.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde och skulle sälja knark. det stod en person vid sälj stället som vi inte först såg. jag satt med min mobil och kollade på tiktok under bild färden så jag såg inte något. han ropar till några sekunder innan vi når platsen och när vi stannar märker vi att vi träffade en person i låg fart. en kort stund senare får jag en ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktigt eftersom jag inte var den som körde. det var även av misstag eftersom vi inte såg han först. det var antagligen en staff vi körde på för från hens perspektiv eftersom vi han stod på sälj ikonen. så min vän siktade ju mot ikonen för det skulle gå snabbare. eftersom han stod där och vi inte såg han så såg det ju ut som vi försökte köra över honom. och eftersom jag inte körde så hade jag inte så mycket koll på vägen eller vad som hände. så jag tycker att min vän borde få en ban åtminstone eftersom han inte fick någon ban. sen träffade vi personen i hyfsat låg fart. sen tycker jag VDM är mer när man försöker köra på någon i syfte för ett svårt skada eller döda en person. detta var ju ett misstag då vi inte såg han och jag var inte heller chaufför. om något så power gamea min vän. för han nuddade en vägg och då borde han ha stannat till lite. men det var verkligen inget VDM eftersom vi som sagt aldrig såg personen i tid för att svänga undan.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit ett misstag till mina bans alla 3 gånger eftersom mina vänner har gjort fel och jag fick skiten för det. det varit för en random som skjutsade mig inte följde reglerna och det slutade med att jag fick ban för fearrp. då var jag också en passagerare. det 2 andra gångerna har varit för mina vänner har power gamea när jag också var passagerare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. jag hade kunnat hållit koll på vägen istället för att titta på telefonen. jag hade även kunnat bett min vän tagit det mer lugnt in på vägen och hetsat i körningen. jag hade kunna bett min vän stannat när jag märkte personen och jag hade kunnat själv hoppa ur för att hjälpa personen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att jag ska köra bilar framöver och be mina vänner ta det lugnt. jag ska hålla koll på vad som händer oavsett om det är bilkörning eller när man springer på vägen.
Har du läst våra regler? Ja