Antagen jsu7834 | Ansökan till Servervakt [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jsu7834

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? hing

Vad heter du på discord? jsu7834

Vad är ditt Hex:ID steam:110000142dd6470

Ange ditt födelsedatum 19 juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 2 timmar per dag, de flesta dagarna mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Svarar på inlägget med bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En hjälp reda till helper, jag löser mindre ärenden som inte är lika seriösa. Samt håller koll på rpn civilt

Varför vill du bli servervakt på servern? För att testa på lite mer ansvar och hjälpa servern till det bättre. För att inte behöva göra en /help för minsta lilla då jag kan ta lite eget ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. exempelvis om jag skulle Dva motpartens bil i ett efterföljande så att det gynnar mig.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Fling

Vad heter du på discord? jsu7834

Vad är ditt Hex:ID steam:110000142dd6470

Ange ditt födelsedatum 11 september 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 2 timmar per dag, de flesta dagarna mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Svarar på inlägget med bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En hjälp reda till helper, jag löser mindre ärenden som inte är lika seriösa. Samt håller koll på rpn civilt

Varför vill du bli servervakt på servern? För att testa på lite mer ansvar och hjälpa servern till det bättre. För att inte behöva göra en /help för minsta lilla då jag kan ta lite eget ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. exempelvis om jag skulle Dva motpartens bil i ett efterföljande så att det gynnar mig.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka