Nekad jsqrayban | Medlem ansökning [Adde56]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jsqrayban

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Emm5

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2012

Berätta om din karaktär. Abdi Karim föddes i en liten stad i Sverige, där han växte upp i en kärleksfull och stödjande familj. Hans föräldrar, som invandrade från Somalia på 1990-talet, hade alltid lagt stor vikt vid utbildning och gemenskap. De uppmuntrade Abdi och hans syskon att sträva efter sina drömmar och att alltid värdera sina rötter och kultur.

Abdi växte upp i ett mångkulturellt grannskap där han snabbt lärde sig värdet av vänskap och respekt för olika kulturer. Han och hans bästa vän, Ali, spenderade otaliga timmar tillsammans, spelade fotboll på parkens gräsytor och delade sina drömmar om framtiden. Dessa tidiga år präglades av skratt, lek och gemensamma äventyr.

Familjen Karim firade alltid traditionella högtider, och dessa stunder var fyllda med skratt, god mat och musik. Abdi minns särskilt Eid-firandet, där släkt och vänner samlades för att dela en festmåltid och ge varandra gåvor. Dessa stunder skapade en djup känsla av samhörighet och tillhörighet som Abdi bär med sig än idag.

Under sin uppväxt lärde sig Abdi också att hantera utmaningar. Som ung pojke kände han ibland av de fördomar som kan finnas i samhället, men hans familj och vänner gav honom styrkan att stå upp för sig själv och andra. Med tiden blev han en stark förespråkare för inkludering och förståelse, vilket ledde till att han blev en respekterad medlem i sitt samhälle.

Genom sin barndom och ungdom formades Abdi av kärleken från sin familj och vänskapen med Ali och andra. Dessa relationer gav honom inte bara stöd utan också inspiration att sträva efter sina mål. Idag är Abdi en framgångsrik ung man, med drömmar som sträcker sig långt bortom gränserna för sin barndomsstad, men han glömmer aldrig de värderingar och den gemenskap som format honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många olika aspekter till en RP-server (rollspel), beroende på vilken typ av spel och miljö som servern har. Här är några exempel på hur jag kan vara till hjälp:

Karaktärsskapande
Jag kan hjälpa spelare att skapa och utveckla sina karaktärer, inklusive bakgrundshistorier, personlighetsdrag och relationer till andra karaktärer.
Berättande och Världbygge
Jag kan bidra med att skapa intressanta berättelser, plot-twists och uppdrag som kan engagerar spelarna. Jag kan också hjälpa till med att bygga ut spelvärlden, inklusive platser, kulturer och historia.
Dialog och Interaktion
Jag kan generera realistiska dialoger mellan karaktärer, vilket kan förbättra spelupplevelsen och göra interaktioner mer dynamiska och intressanta.
Regler och Spelsystem
Jag kan förklara reglerna för olika spelsystem och hjälpa spelare att förstå hur de ska spela. Om det finns specifika husregler, kan jag också assistera med dem.
Konflikthantering
Jag kan ge tips och strategier för att hantera konflikter mellan spelare, samt hjälpa till att skapa en positiv och inkluderande spelmiljö.
Kreativa Insatser
Jag kan bidra med kreativa inslag, som att skapa minispel, gåtor eller utmaningar som spelarna kan delta i under sina äventyr.
Feedback och Förbättringar
Jag kan ge feedback på spelarnas prestationer, karaktärsutveckling och berättande, vilket kan hjälpa dem att växa och förbättra sina rollspelsförmågor.
Om du har specifika behov eller önskemål för din RP-server, är jag här för att hjälpa till! Vad skulle du vilja fokusera på?

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelscenario innebär att man aktivt bidrar till att motparten (eller en annan spelare) lyckas i sitt mål eller sin berättelse, snarare än att enbart fokusera på sina egna intressen eller seger. Detta kan ta flera former och innebära olika fördelar för spelupplevelsen. Här är några aspekter av detta koncept:

1. Samarbete och Teamwork
Genom att stödja motparten kan spelarna arbeta tillsammans för att uppnå gemensamma mål. Detta kan leda till en starkare känsla av gemenskap och en mer engagerande berättelse.
2. Berättelsens Utveckling
Att låta motparten vinna kan skapa mer dynamiska och intressanta berättelser. Om en antagonist (eller en spelare med en "motstridig" roll) lyckas, kan det leda till oväntade vändningar och konflikter som berikar berättelsen.
3. Karaktärsutveckling
När man spelar för motpartens vinst kan det bidra till karaktärsutveckling. Till exempel kan en karaktär lära sig av sina motgångar eller växa som individ genom att interagera med en framgångsrik motpart.
4. Ömsesidig Respekt och Stöd
Detta tillvägagångssätt främjar en respektfull spelmiljö där alla spelare känner sig värderade. Genom att ge varandra möjlighet att skina, bygger man en mer positiv och stödjande gemenskap.
5. Fokus på Rollspel
Att spela för motpartens vinst uppmuntrar spelare att engagera sig mer i sina karaktärers motivationer och mål. Det blir mindre fokus på "att vinna" och mer fokus på att berätta en engagerande historia tillsammans.
6. Skapa Intressanta Utmaningar
Genom att låta motparten vinna kan man skapa utmaningar för sig själv och sin karaktär. Att hantera konsekvenserna av en motparts framgång kan vara en intressant dynamik och leda till djupare narrativ.
Exempel på Scenarier
Kampanj där en karaktär är en "skurk": Istället för att alltid försöka stoppa den andra karaktärens planer, kan man låta dem lyckas ibland för att se hur det påverkar berättelsen och skapa nya konflikter.
Samarbetsuppdrag: Om två spelare har olika mål, kan den ena spelaren välja att hjälpa den andra med deras uppdrag, vilket kan leda till en djupare relation mellan karaktärerna.
Sammanfattningsvis handlar det om att skapa en mer interaktiv och engagerande spelupplevelse där alla spelare bidrar till berättelsen, snarare än att enbart fokusera på individuell framgång. Detta kan leda till en rikare och mer minnesvärd rollspelsupplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag VDM är när man dödar nån med en bil RDM random death match är när man slumpmässigt dödar nån utan anledning Meta är när man pratar med nån i dc mitt i ett scenario och säger vart man är och vad som händer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit på en annan server förut men slutade på den för unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Liam är 12 år gammal och jag gillar att spela fotboll på fridtiden och gillar att spela fivem och rpa.

Nekad.

Anledning:
Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka