Accepterad JSQ_Kalle | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.K

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JSQKHA/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? JSQ KHA#5602

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd i 3 dagar 22 timmar 28 minuter för: Powergaming ~Tandy Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte jag väntade i kön på bilfirman så blev jag bannad för att de trodde att jag buggade in i bilfirman men det var inte jag som gjorde det det var en annan kille som sto bredvid mig som gjorde det de bannade fel person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade killen som buggade in om att vad han gör och han får inte göra så men han brydde sig inte så jag sa ingenting och då blev jag bannad direkt och han blev inte bannad. Har ingen aning varför jag blev bannad och han blev inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig för att jag väntatde bara på att bilfirman skulle öppna men då blev jag bannad från ingen stans för att jag sa till en kille att han ska sluta med det han gör och då blev jag bannad. Det var inte jag som buggade in i bilfirman det va kille som va bervid mig så jag hoppas att ni hjläper mig med det för att jag har bra rp och jag har också 400+ timmar på fivem. Och varför ska jag bugga in om jag vet att man får inte jag har läst reglerna flera gånger. Så de bannade fel person och det finns några som bryter mot reglerna och de blir inte bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte ha väntat på bilfirman jag kunnde ha kommit när de skickar ut att de har öppet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska inte vänta på bilfirman jag kunnde ha kommit när de öppna då skulle jag inte ha blivit bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka