Accepterad JSQ KHD | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/H1Kalle/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? JSQ Kalle#5602

Vem var det som bannade dig? Rashx

Hur lång tid var din ban? 15

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: 8 dagar 13 timmar 58 minuter: Säljar import bilar till sina kompisar ~RashX Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sålde bilar som man får inte sälja till min kompis men jag visste inte det för att ingen sa till mig att man får inte sälja bilarna så jag blev bannad på 5 dagar och då gjorde jag en ban överkalaga och blev godkänd men nu så bannade han mig för samma sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inte online men när jag kom in så sog jag att jag var bannad och asså jag har spelat unive på jätte länge och vet alla regler

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag gjorde fel men jag blev godkänd på min ban överklagan så varför blev jag bannad igen så det va båda felaktig och jag gjorde fel och förlåt att jag sålde bilar det va fel av mig men jag visste inte bara om någon sa till mig så skulle jag aldrig göra det men förlåt att jag gjorde det. Och bilarna som jag sålde gick bort som min kompis har.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för jag krockade och inte sa något jag försatte köra. jag pratade med några och de unbannade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig ha sålt bilarna till min kompis jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag får inte sälja bilar till mina kompisar och jag ska inte göra något fel nån gång. och jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka