Nekad JSQ KHD | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Vad heter du på discord? H1 Kalle#5602

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag-fredag 4 timmar lördag-söndag 6-9 tmmar

Hur länge har du spelat på Unive? Spela förut på Unive 24/7 men sen blev min dator sönder och nu har jag en ny. Tänker börja spela igen väldigt ofta.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag försöka göra så att servern får en högre rp nivå i snitt. jag skulle även kicka eller svbanna alla i min närhet som lallar eller gör nånting annat som förstör rpn eller bra drar ner rp nivån. jag skulle verkligen försöka vara aktiv så mycket som bara möjligt och försöka få alla som spelar på denna server att vilja köra rp på absolut högsta nivån som är möjligt. jag tycker att unive har en väldigt bra och hög rp nivå men man stöter ändå på folk som inte tar rp på en tillräckligt hög nivå därför skulle det varit väldigt smidigt och bra att vara servervakt. det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc så då skulle det varit riktigt smidigt att banna dem för om man pratar halv ooc eller ren ooc framförallt så kan man inte rpa så det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot utan den personen istället för att fortsätta ett scenario med någon som bara förstör scenariot.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är en aktiv spelare inom servern andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för tex traine är att en servervakt inte tar lika mycket ansvar inom servern som en traine då servervakter kan rpa mycket och traine desto mindre. Så ja de är därför jag tror jag skulle passat bra som servervakt och gjort ett bra jobb som servervakt. Dessutom finns de en del buggar i server som tex dsynk som är i stort sätt omöjligt att undvika helt inom en fivem server. så jag skulle kunna revva vid sådanna tillfällen. Jag anser att de behövs fler servervakter inom servern oxå som dvar dumpade bilar ut med vägen tex. Så serverbelastningen blir mindre och traines jobb blir mindre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats är genom att få bort alla personer som inte kan RP:a och även hjälpa staffsen med att banna eller kicka och göra saker som de inte ska behöva göra som att tillexempel dva fordon så att de får lite mindre att göra och sedan om någon jag har sv bannat har gjort någonting riktigt dåligt skulle jag kunna sätta mig i support och visa klipp för dem och sedan får de bedöma om personen förtjänar en längre ban än en sv bann bara. Jag skulle även kunnat reviva folk som har dött av buggar tillexempel för det är inte så kul att förlora allt man har utan anledning. Jag skulle även sv bannat folk som pratar OOC för det är typ det värsta jag vet inom RP skulle även gjort mycket mer men kommer inte på något mer just nu.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att både vara servervakt och staff. Jag har höggrad god koll på alla regler som finns på servern och vet vad som faktiskt räknas som ett regelbrott. . Jag hade alltid utfört ett professionellt jobb som servervakt kommer samt också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars. Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag vet att jag skulle få en bättre upplevelse genom flera olika sätt. Att börja på skulle det underlätta i mitt yrke då jag slipper de som failrpar. När jag inte är i tjänst är det vanligt med dsync vilket kan leda till att någon i min bil dör och då hade det hjälpt om jag kan reviva då det inte finns någon dsync irl så de hade inte hänt. Hade även dvat massa bilar som bara står och skräpar längst motorvägen eller på andra platser där de ej har någon nytta och är oanvända. Kommer även kunna ta bort fler som bara vill förstöra för servern vilket gör att rp nivån ökar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename du kollar folks namn /toggleid du kollar folks id /giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen /tpm du tpar dig till din marker på mappen /clearinventory (id) du rensar ngns inventory /bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig /clearall du rensar chatten för alla /freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig /sqlban eller /ban du bannar ngn /setjob (id) du ger en person ett jobb /givemoney (id) för att ge ngn pengar /sqlunban du unbannar en person /sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet /who (id) du ser om ngn är medlemeller inte /giveitem (id) för att ge ngn ett föremål /announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart /sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade /spec du spectatar ngn som du väljer på en lista /kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern /pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder /dv du tar bort bilen som är vid dig /revive (id) du revivar personen som du skrev in i id /v (bil) du spawnar fram en bil /goto (id) du tpar till personen du skrev in id på

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad tidigare för powergaming och sånt men lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och kommer inte göra det.

Gör en ansökan med dina egna ord och inte kopiera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka