Inaktuell JSQ Abbeh | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbe1_

Icke Medlem
Meddelanden
500
Reaction score
55
Ange ditt födelsedatum: 3 Juni 2007

Vad heter du på discord? H1 Abbeh#4937

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 430+

Hur aktiv kommer du att vara? Vardagar-4-6h 16-22
Helger- 6-9 13-01/02

Vad heter du? Adullah

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, gick på simning när jag var yngre.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att upprätthålla lagen och se till att alla följer den. Min pappa var polis förr i tiden. Jag hade en vilja att följa min pappas fotspår. Jag gick lumpen när jag var 18 och kom ut som officerare när jag var 22. Sedan dess har jag pluggad mycket juridik och tränat inför denna ansökan. Både fysiskt och teoretiskt. Min största vilja är att kunna skapa rättvisa i staden Unive så alla som bor i denna stad ska kunna gå tryggt ut på gatorna. Jag har lärt mig under lumpen och andra erfarenheter jag kommer till att använda.tillexempel hur man använder radion som vi fick testa, vapen träning(bra syfte då såklart) och mera som då har format mig till att bli en väldigt stark, positiv och glad person!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? dem viktigaste sakerna inom yrket är definitivt dom oskyldiga människorna i staden för dom har ingen anledning att få gå rädda i staden. Bara att alla i staden mår bra tycker jag är viktigt dom ska liksom inte känna att dom har något att oroa sig för så jag tycker absolut av trygghet åt dom civila är de absolut viktigaste. Jag tycker samt att alla kollegor ska klara sig hem oskadda till sina barn. (familjer)

Vad vet du om yrket i helhet? Dem sakerna jag har mest koll på är att ni inom polisyrket alltid vill ha det så tryggt för alla medborgare och att radiodisiplin är väldigt viktig för kommer inte den hållas så kommer det att bli kaos i öronen på alla och då blir man väldigt irriterad och ofokuserad. Jag är även fullt medveten om att man har ett Rakel nummer som man alltid ska säga före något man säger i radion. Jag är även medveten om att det finns många olika roller inom polisyrket som t.ex. trafikpoliser.
Jag har som sagt en pappa som var polis och har pluggat juridik.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som Securitas och livvakt och lite inom det mekaniska ämnet. Jag har alltid velat bli polis och haft det i tanke sen man var liten. Sedan så har jag som sagt gått lumpen.

Hur är du som person? Jag är person som skrattar mycket men tar de saker som är viktiga seriöst, man kan alltid räkna med mig. Jag är en skicklig och väldigt smart person, gick ut skolan med 280 merit.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är alltid aktiv, pratglad med det viktigaste är nog att jag är en bra lyssnare, lär mig snabbt och är en mogen människa!

Tillbaka