Nekad JSQ Abbeh | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe1_

Icke Medlem
Meddelanden
500
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046402583/

Ditt Hex-ID: 110000140bd2217

Vad är din discord tagg? Abbe#0276

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Nazism ~Nizze Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tänkte att jag menade (Heil Hitler) När jag sa (Heil Snigel)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad att vi var tre personer som stod i kö till bilfirman. En av de började säga (Heil Snigel) Och sa att vi skulle säga att alla skulle göra det så vi gjorde det för skojsk skull. Sedan blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var enligt mig en felaktig bann eftersom vi inte menade det på något nazistiskt sätt ( iaf jag) Jag gjorde det för att jag tyckte det var en kul grej och visste inte att det skulle leda till permanent bann. Jag hade haft förståelse om jag fick en 7-14 dagars bann för att jag verkligen inte menade det på ett nazistiskt sätt. Jag Skulle aldrig göra något sånt jag är samt Jude. Vilket inte bord göra någon skillnad men så ni förstår bättre!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare för att jag rpar på hög nivå!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle ha kunnat göra är att antigen gå när jag hörde att de blandade in ordet (Heil) Kunnat sticka och vänta tills de sticker eller inte delta i att säga (Heil Snigel)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inte mycket att lära sig när man inte gjort något fel men kanske fråga support vad man gjorde fel så man förstår och kan lära sig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka