Nekad jpetersson | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jpetersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? konto273953

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Petersson han är 31 år gammal och är en mycket social person. Ursprungligen är Jan från Malmö och har en gymnasieexamen inom Handelsprogrammet. Efter gymnasiet har han valt att arbeta som både mekaniker men även bilförsäljare i andra städer och vill gärna fortsätta med det i denna stad.

Jan skulle man kunna beskriva som en omtänksam och social person men han har även lätt för att manipulera och ljuga om saker ifall han anser att saker och ting inte alltid gynnar honom. Han har alltså lätt för att övertyga och hitta på saker ifall han känner för det.

Intresse mässigt så har Jan en stor passion för bilar och gillar att på sin fritid ta bilder av fina bilar och sedan posta det på sina sociala medier.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en intressant karaktär som kommer ta plats och synnas runt om i staden. Jag lägger stor vikt i att scenarion blir utragna och att saker och ting helst tar lite tid så man kan få en riktigt trevlig rp situation.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland ger motparten en fördel i scenarion och inte alltid spelar för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom serverns spel regler och några exempel på regler på servern är att man tex inte får använda sig av duping buggar, man får inte vara korrupt, och sedan har vi alla de generella grundreglerna som RDM, VDM, Combatloggning, Metagaming, Fear RP osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat RP till och från i 5 år så har spelat på extremt många olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka