Accepterad Jozano | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jozano

Gaboro
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? gaboro#1918

Vem var det som bannade dig? zouwi

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lal slår folk och jagar de kassrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo ja hängde med mågra och vi åkte limousine en av de här killarna spelade musik på högsta volym utan att rpa på högtalare elr något liknande. Han fortsatte spela upp även fast han blivit tillsagd flertals gånger, Vi alla sa till han och han lyssna fortfarande inte när vi va på sjukhuset sa vi till han att ifall du slår på musik igen så kmr vi slå till dig. han gjorde det och sprang iväg jag följde efter och slog han två gånger sen kom polisen och hjälpte han. Staffs valde ju då o banna mig för att jag slog till han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo ja hängde med mågra och vi åkte limousine en av de här killarna spelade musik på högsta volym utan att rpa på högtalare elr något liknande. Han fortsatte spela upp även fast han blivit tillsagd flertals gånger, Vi alla sa till han och han lyssna fortfarande inte när vi va på sjukhuset sa vi till han att ifall du slår på musik igen så kmr vi slå till dig. han gjorde det och sprang iväg jag följde efter och slog han två gånger sen kom polisen och hjälpte han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså inte direkt felaktig men de va ba liten chock för mig eftersom jag bara läxa upp han med två slag eftersom han vart jobbig hela dagen. Men jag inser ju självklart mitt fel som inte kommer upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså det kan ha vart för att jag har slagits mycket och men problemet är att jag har slutat och gör inte det längre men den här gången vart jag så iriterrad på honom så jag slog han. kanske var fel av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit honom och sänkt mig till hans nivå. Utan bara ignonerat honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ifall andra gör fel så ska jag inte sänka mig till deras grad utan raportera det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka