Dubbelpost Jozano | Ban Överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jozano

Gaboro
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? gaboro#1918

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var med en krock och rpade inte bra på skador då så blev jag bannad varför stafs valde o banna mig var för ja pwg och inte rpa på skador vilket är en kass rp och jag är fullt förstårlig till denna ban och jag kommer ta lärodom av det detta kommer inte ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en krock och rpade inte bra på skador då så blev jag bannad och det var ju för att jag kom med en så låg rp nivå som är totalt kass rp och jag kommer förbättra mig och ta en del av denna ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig jag borde rpat bättre och jag kommer göra det till nästa gång och verkligen tänka på det. Sorry för den kassa rp nivån jag kom med. Detta ska inte ske igen och jag kommer lära mig av denna ban och inte komma med den kassa rpn igen sorry

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har slagits mycket förr och fått ban för de men har nu fått en mycket bra social rp och jag pratar mer istället för att använda våld

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat på skador kommit med en bättre rp nivå vilket jag inte gjorde och jag står för de jag gjort och ångrar mig. Jag ber om ursäkt för den kassa rpn förbättringar kommer ske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att komma med en bättre rp nivå och upplevelse när jag rpar och inte ha den kassa rpa när jag rpar för det är 0 tolerans och jag är fullt förstårlig för denna ban och detta var en bra ban som jag kommer lära mig av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart Ha en bra dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka