Nekad joydam | Medlem ansökning [bennnji+]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joydam

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? joydam

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adolf Dixon 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, tokig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adolf Dixon var född 2002 den andra augusti i Ohio, han har haft en ganska fattig och tuff uppväxt då han växt upp utan en far. Adolf har alltid varit nära sin bror, Pelle som är 5 år äldre än honom. Men när Adolf var 13 år så bestämde Pelle sig för att flytta till New York med sin flickvän för en bättre framtid. Jag och min mamma stannade kvar i Ohio men 12 år senare när Adolf var 25 år så dog hans mamma av en hjärtattack. Det krossade Adolf. Nu när han inte hade någon kvar så mådde inte Adolf så bra, men sedan träffade han en kompis i Ohio, det blev hans bästa kompis och de bestämde sig för att flytta till Los Santos för att få en ny och fräsch start, för att kunna skaffa pengar och fler kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Försöka göra det roligt för alla andra och hålla en så hög rp nivå som möjligt så att alla scenarion blir bra och verkliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska vinna alla scenarion eller alltid ha rätt, att man ska få det till bättre rp och mer realistikt och roligare så att det blir roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lallade runt någon gång och tog folks bilar men nu har jag lärt mig att det blir tråkigare för alla andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det

Nekad.
Anledning:
Behövs lite utveckling på vissa frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka