Nekad Josis007 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josis007

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198804571184/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Joshage

Vad är ditt discord namn? Hannes#9002

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakgrund har varigt svår... När han var 11 och kom hem från skolan hade hans mamma hängt sig i köket eftersom hans pappa hade tat allt och gjort slut. Då när pappan fick reda på detta mådde han ännu sämre då han egentligen ångra att han gjorde slut. Då hoppade han från ett berg på min karaktärs 12 års dag. Då bodde han själv med sin syster som var 16. Han började dricka alkohol när han blev 14 för han mådde så dåligt, hade inga kompisar häller. som 16 åring började han också med droger. Just nu är hans känslor på botten och han visste inte vad han skulle göra. Han har några intressen men dem går inte just nu att uppfylla pga pengar. Men hans intressen är igellefall bilar och motorcyklar och att få kanske ett jobb på mekonomen eller bärgare. Just nu är min karaktär 21 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för att jag ska komma med ett bra rpande och ha det roligt på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kollade på en streamer som spelade på den här servern och den verkar jätte bra och en av dom bättre svenska servrarna som jag vet

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive lite från kompisar som har börjat spela på den och även har jag kollat på en streamer som är polis och servern verkar jätte bra och flok värkar sköta sitt rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka börja jobba på mekonomen och bli bärgare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål som jag vill uppnå på Unive är att som sagt börja jobba på mekonomen och försöka skaffa nya kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu spelar jag inte mycket fivem men mina kompisar har börjat spela på den här servern så jag vill också det för det är det ända dom spelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka