Accepterad Josher | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josher

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108901609/

Ditt Hex-ID: 11000014476cae9

Vad är din discord tagg? Josher#3502

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej vad jag blev bannad för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde upp till gruvorna i san andreas för att hacka men glömde att köpa en hacka så jag tänkte åka till butiken nära gruvorna men när jag åkte ut så sa någon "hej" till mig och jag svara tillbaka med "hej" sedan körde jag iväg men då gick min bil sönder när jag tänkte laga så råkade jag hoppa in i bakluckan men jag hoppade ut direkt. När jag hoppade ut ur backluckan så tänkte jag att laga med min reperationskit. När jag började att laga min bil och skulle skriva att jag höll på att byta ut delarna så blev jag disconnected och då stod det att jag blev banned från Unive Roleplay för Fail RP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en felaktig ban för att mitt i när jag lagade min bil så blev jag bannad från servern, jag tror att staffen trodde att jag lagade klar min bil utan att skriva att jag skulle byta ut delarna och råkade då banna mig eller så råkade de banna mig eftersom att jag inte hade en konversation med killen som sa hej till mig när jag körde ut min bil. Annars var det för att jag råkade att hoppa in i backluckan och hoppade ut direkt och killen som bannade mig trodde att jag hoppade in med meningen utan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skrivit i chatten att jag tog upp huven för jag glömde bort att skriva det och att jag byter ut delarna direkt efter jag tog upp huven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att RP alltid när jag ska laga min bil att skriva innan istället för mitt i lagandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka