Accepterad Joseph0101 | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Joseph0101

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joseph

Vad är ditt discord namn? Bjornsen #9135

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike. Mike är en 28årig kille som brinner för att hjälpa människor och ungdomar speciellt. Mike har en stark personlighet och hög mognad för sin ålder. Han gillar att träna, för det mesta fotboll och såklart älskar han game då han har tid.
Han har bott själv sen han blev 18 år gammal och jobbat part time på lager arbeten medans han pluggade gymnasium. Hans största dröm i livet är att en dag bli pappa så han försöker bilda en fin familj och en kvinna som han verkligen kommer älska.
Mike hade en mycket svår barndom. Han växte upp med en pappa som aldrig gav honom kärlek.
Han fick lära sig allt ifrån alla andra på grund av att han aldrig fick en bra relation med sin pappa.
Han va mycket mobbad i skolan ingen kunde säga något även fast dom såg att han blev det på grund av att han inte hade några vänner.
Och vem skulle han anmäla detta till vem kunde han prata med? Han hade en pappa som inte ens bryr sig om vad än han gör.
Men alla dessa svåra tider är över för Mike, Han är en utbildad Polis som är förebild till många barn, Han kanske är en dörr till det goda för ungdomar som är på fel väg.

Jag är inte vad som har hänt mig, jag är vad jag väljer att bli

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra glädje och spännande scenarion i servern. Och jag har det ganska lätt att skaffa vänner är ganska lätt att prata med och kommer bemöta andra spelare som jag själv vill bli bemött. Jag är en människa mogen så jag kommer att hjälpa andra spelare om dom gör misstag och försöka hjälpa dom till rätt väg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Tex jag blir rånad jag föreslår att jag går med dom och säger att jag känner en rikare människa och vi går efter den personen istället där med blir det mer spännande för båda parterna.

Hur hittade du Unive? såg det på en youtube kanal och tyckte det var jätteroligt. Det är en fin Community och såklart Sveriges bästa Rp server.

Godkänd skriftlig ansökan vidare till muntlig, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka