Accepterad Joseph0101 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joseph0101

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161580142/

Ditt Hex-ID: 1100001479a9a6e

Vad är din discord tagg? Bjornsen #9135

Vem var det som bannade dig? Shasta

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-17 220456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte ens varför jag blev bannad och jag blev bannad i 2 månader som ni ser. Jag gick in i support kanalen och dom sa att jag hade kört på människor men vilket jag aldrig har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega var ute och pattrulerade vid sjukhuset. Han råkade somna så jag var helt ensam där. Det var två grabbar i en svart bil som var mycket aggresiva jag ville stoppa dom för att se om dom har något farligt på sig eller om dom har ett körkort. Dom kör iväg ifrån mig och då vill påbörjar jag en biljakt. jag pittar dom och försöker få stopp på dom. Efter en viss tid av biljakt så stannar dom vid motorvägen och går ner från bilen. han som körde springer iväg och börjar slå mig så jag hamnar på marken. Jag går upp med lindriga skador och får tagg på hans polare och sätter handfängsel och kör honom till häktet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och nej, Jag kanske tog biljakten för grovt under den stressen jag hade på mig. Han som bannade mig kanske såg just precis den händelsen och den biljakten men jag har påträffat dom två grabbarna sen innan och dom har bettet sig ganska äckligt mot mig. Jag säger absolut inte att jag inte hade nått fel men att få 2 månaders bann det tycker jag är inte optimalt. Jag har gett mycket till servern, så som tid lära upp nya medborgare och med rpandet såklart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång på grund av att jag lallade med polaren. Men man har lärt sig utav sina misstag och förbättrat sig både i regler och rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det mycket mer försiktigt, tänka 2 gånger innan man börjar agera och såklart tänka på vilka konsekvenser det kan leda till om man inte agerar inom en vis nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag kommer först och främst göra är att ta alla situationer mycket mer lugnare och andas djupt innan man börjar agera. Och ifråga sätta mig själv hela tiden, Om jag gör det på det här sättet tillåter reglerna detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det och jag kommer absolut inte skriva till någon admin för att snabba processen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka