Nekad Joseph | Medlem ansökning [[Baran.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joseph

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985710470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joseph

Vad är ditt discord namn? Hussein#8938

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James Shamon han är 23 år från Amerika som flyttade till Sverige 2010 och kan flytande svenska. han bodde i förorten i tio år men 2020 så flyttade han ut in till stan efter han hade börjat jobba. James är en lung person men han kan vara ganska så impulsiv. Han gillar o göra saker som han inte gjort. Och där av har han jobbat på ganska så många ställen. James har en ganska så utbredd bakgrund han hade en kriminell livsstil och levde på föräldrarna. Men efter att han växte upp så insåg han att det var inget för han. Efter att hans livskärlek lämnat han på grund av hur han levde då hon var ständigt under oro och stress.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag håller min karaktär väldigt bra jag brukar liksom inte ändra ngt när de kommer till min karaktärs beteende. Kan skapa väldigt bra scenarion och har en del erfarenhet av rp. Sist men inte minst så har jag en bra inställning och sprider positivitet och glädje så mycket jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid tyckt rp är roligt. min kompis rekommenderade denna server ganska många gånger. Och nu vill jag ta tag i det och faktiskt börja med rp. Det verkar vara roligt och har tröttnat på de flesta spelen som arma, ghost reacon etc.

Hur hittade du Unive? youtube och genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att förhoppningsvis skapa nya minnen nya vänner och helt enkelt bara hitta något nytt o göra på fritiden. Jag kommer förmodligen rekommendera mina vänner denna servern också då de flesta har nästan lika mkt erfarenhet o vet vad de gör. Har inte bara rp på gta, red dead har jag också kört rp på men ung 10-20 timmar bara.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att sprida positivitet o att komma upp i en högstatus eller förhoppnings viss bara kunna sprida men bra vibe medans jag jobbar på mina ägodelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men dock har jag varit aktiv i ortenwave fast det var för 4 månader sen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka