Accepterad Joseph Ben Khalifa | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joseph Ben Khalifa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121468096/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ramzi

Vad är ditt discord namn? Joseph Ben Khalifa#8746

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Joseph är född 1995 i oktober som mig själv, han har haft adoptiva-föräldrar som har påverkat honom att en dag ta reda på vilka hans faktiska föräldrar är? Som ung så hade Joseph väldigt svårt att lyssna och lära sig i grundskolan, men i gymnasiet så vände det för honom då han insåg att han vill motbevisa alla som har tappat hoppet på honom. Han blev en toppen elev och tog Läkare examen. Han strävar efter ett bra boende, en fil bil och en mäktig båt givetvis!

Joseph Ben Khalifa är nu välutbildad läkare med rötter från ett nordafrikanskt Tunisien. Som karaktär är Joseph en ärlig person som har vill hålla sig på rätt sida av lagen. Joseph's mål är att klättra och vidare utbilda sig inom sjukvården för att bli den bästa versionen av sig själv och inom sin karriär.

Joseph är noggrann och klär sig alltid stiligt han har svårt för lättsamma kläder. Som intresse så tränar Joseph gärna och beger sig på äventyr. Båt är något som han är uppväxt med och kommer spendera en tid på.

Joseph talar bra svenska, men är inte blyg som person han tar för sig i alla scenarion. Han har ett bra ledarskapstänk men är väldigt naiv som person där det kan sätta honom i dåliga situationer.

Nu söker Joseph asyl hos er och hoppas på det bästa givetvis! :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra erfarenhet inom RP och kört tidigare på 2 servrar som heter Svenska Kungariket och Nätverket RP. Jag har Rpat allt ifrån Polis, till advokat och Läkare! i totalen så har jag Rpat i nästan 2 år.

Jag vet att jag kommer bli ett fint tillskott till servern, jag hoppas till att kunna bidra med positiva vibes och mervärde i både scenarios men såsom förbättringsförslag!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört lite på er server igår, jag hade otroligt kul och insåg snabbt att jag vill jobba i en av dom whitelistade jobben (helst sjukvården då) Så det fick mig till att ansöka om whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en server och såg er server på listan. Jag spelar där idag och har otroligt kul!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag började på servern igår och hade inga förväntningar, men efter att ha spelat där så insåg jag hur högnivå ni har på servern och på RPn! Mitt mål är att ha det skoj med samtliga och vara med o framtida roliga scenarion. Jag kommer vara inne ungefär 1-4 gånger i veckan och satsa på karaktären och fullfölja hans personliga mål!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna så många som möjligt, bidra med karaktärer som är ett tillskott för alla! men främst att ha kul! Min karaktärs mål är förhoppningsvis inom sjukvården men skulle kunna se mig i annat arbete!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och hoppas på att kunna spela hos er aktivt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka