Nekad Joseph Ben Khalifa | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joseph Ben Khalifa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Advokatbyrå - Vice chef

Vad heter du IRL? Ramzi Letoile

Vad heter du på discord? Joseph Ben Khalifa#8746

Hur gammal är du? 25 år ung och pigg givetvis!

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Både min mognad och mitt karaktärsdrag har ett gemensamt spann där vi anammar rollen för service. Min förmåga att RP:a på en hög nivå speciellt inom alla diverse sälj samt representantsyrken möjliggör att jag kan leverera en toppen kvalité i det. Jag jobbar idag som chef IRL och ansvarar för flera medarbetare och ser det som erfarenhet som jag kan ta med in till denna roll.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Rpat advokat, polis och sjukvårdare på flera andra städer så jag ser det mer som hemmaplan där skostorleken passar mig fint. Mitt sätt att agera moget, samt anpassa mig efter diverse situationer har utformat mig till mer av en kameleont som kan leverera oavsett väder. Jag tar aldrig något personligt och ser detta mer som något som en hobby och gör det dessutom roligt för mig.

Berskiv din karaktär? Joseph Ben Khalifa - En pragmatisk person med mycket pondus och vilja där han alltid jagar sina mål. Joseph jobbar inom sjukvården där han har väldigt trevligt idag och skaffar nya vänner som håller livet ut. Joseph har inga syskon och han har varit adopterad sen liten trots historian och denna tuffa uppväxten så har Joseph varit bestämd att jaga sina drömmar.

Joseph är en är anpassningsbar - men kan ha lite för stora visioner om sitt liv exempelvis att hen vill köpa den största båten. Inget är omöjligt men ibland kan hans realism skina iväg inom personliga aspekter. Joseph gillar att umgås med folk och är väldigt extrovert där hans sociala sida hamnar till sin fördel inom vänskap och diverse yrkesroller. Joseph är en ledare med god vilja och är musikaliskt geni där han spelar (Arabiskflöjt) som har uppskattats utav många i staden!

Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar per dag beroende på, vissa dagar blir lite svårt då man har personliga livet med sambon och jobbet om kan komma lite i vägen. Men då kommunicerar jag det tydlig till samtliga anställa och chefskollegor!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut detta är bara mer en väg för min karaktär som känns mer rätt. Har varit personlig advokat som konsult redan för 3 person som har varit väldigt nöjda. Där av så kändes det bra att söka, men skulle jag inte få positionen så stannar jag förmodligen inom sjukvården eller utökar min karriär där.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Det gör jag inte kan inte och har inte det den tiden att investera på en annan server.

Har du läst våra Regler? Ja det har flertalsgånger.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka